خانه / جشنواره / در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا در یمن؛

در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا در یمن؛

در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا؛

بدرالدین: آمریکا به جنگ‌های نیابتی امیدوار است

دبیرکل جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه شکست آمریکا در افغانستان آشکار شده است، گفت: آمریکا به جنگ‌های نیابتی توسط مزدورانش امیدوار است.

بدرالدین: آمریکا به جنگ‌های نیابتی امیدوار استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ «عبدالملک بدرالدین» دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا گفت: زنده نگه داشتن مراسم عاشورا، اعلام وفاداری به امام حسین (ع) و موضع به حق آن است.

بدرالدین افزود: امام حسین (ع) در مرحله حساس تاریخی قیام کرد که نقطه عطف تاریخی بود که برای آینده امت اسلامی اهمیت داشت.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: بین میراث جاهلیت که بنی امیه که به دنبال حفظ آن بود با جاهلیت جدید که آمریکا و اسرائیل و پیروانشان سردمدار آن هستند، تشابه‌هایی وجود دارد. به عنوان امت اسلامی باید برای آزادی و استقلال تلاش کنیم و باطل، کشاندن امت به وفاداری به آمریکا و اسرائیل است.

بدرالدین افزود: حق در یاری رساندن به ملت فلسطین و حمایت از مقاومت آن و مقابله با صهیونیست هاست. حق در تلاش برای وحدت امت اسلامی و باطل در ترویج نفرت و کینه توزی بین مسلمانان و تلاش برای تفرقه افکنی بین آنهاست. حق با ملت یمن در مقابله با متجاوزان آمریکایی-سعودی است که مرتکب جنایت می‌شوند.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن همچنین اظهار کرد: باطل در حمایت از متجاوزان علیه یمن، توجیه یا سکوت در برابر جنایت‌های آنهاست. حق در تلاش برای تقویت عوامل قدرت و پایداری ما و حمایت از جبهه داخلی در برابر دسیسه چینی دشمنان است. حق در ایستادن در برابر دشمنان و تلاش‌های آن‌ها برای تحقیر و ذلیل کردن ملت و امت ماست و انتخاب ما، «هیهات منا الذله» است.

وی با تاکید بر اینکه حق امروز پوشیده نیست، همانطور که در زمان امام حسین (ع) هم پنهان نبود، خاطر نشان کرد: موضع خائنان، سرخوردگان و بزدلان، به علت ناتوانی در تشخیص حق و باطل نبود. بلکه نتیجه ضعف ایمان بود.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن همچنین با اشاره به اینکه امت ما امروز در حال پیشرفت است و شکست آمریکا با آنچه اخیرا در افغانستان رخ داد، آشکار شد، اظهار کرد: تحولات اخیر بر این موضوع شهادت می‌دهد. از فلسطین و لبنان و عراق و سوریه گرفته تا کشور ما یمن. شکست آمریکا در افغانستان به روشنی از ضعف و ناتوانی آمریکا در جنگ و اشغال مستقیم حکایت داشت. آمریکا در این شرایط به جنگ‌های نیابتی از طریق دست نشاندگان بی ارزش و شکست خورده و مزدوران احمقی که باید در محاسبات و اعتماد اشتباه خود تجدید نظر کنند، روی آورده است.

دبیرکل انصارالله خطاب به عربستان و امارات: تصورات شما اشتباه است

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه سخنرانی خود با بیان اینکه آزادگان امت در میدان‌های عزت و کرامت با ناکام گذاشتن توطئه دشمنان پیروز بوده اند، افزود: در همین جا به رژیم‌های امارات و سعودی و رژیم‌های مزدوری که پشت سرشان قرار دارند توصیه می‌کنیم که از هدف قرار دادن امت اسلامی در کشور‌های مختلف دست بکشید. آمال و آرزو‌ها و تصورات شما اشتباه است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: فکر می‌کنید که در موضع قدرت قرار دارید و آینده را برای خود می‌سازید، اما کاملا در اشتباه هستید. نتیجه حتمی که خداوند در قرآن کریم بیان فرموده و آنچه که واقعیت‌های میدانی بر آن شهادت می‌دهد، شکست و ندامت شماست.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

تجدید میثاق یمنی ها

✅ انصارالله یمن: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید   🔸یک مقام ارشد جنبش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *