خانه / جشنواره / شوماخر در وین

شوماخر در وین

شوماخر همان شام اغر به زبان لری است که اقای روحانی و دارو دسته برجام قصد دارند پروین باشند و بعد هم کلا پناهنده شوند به احتمال زیاد همه رد صلاحیت شدگان هم به دیدار فرزندان خود رفته و ماندگار خواهنددشد

رابرت مالی: امیدواریم دور پنجم مذاکرات وین امکان بازگشت متقابل به برجام را فراهم کند

شفقنا- نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، ابراز امیدواری کرد که دور جدید مذاکرات مربوط به توافق هسته ای، امکان بازگشت متقابل دو کشور به این توافق را فراهم سازد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، شبکه خبری «الجزیره» قطر بامداد امروز (سه شنبه) در یک خبر فوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تویینر، از «رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نقل کرد که گفت و گوهای انجام شده با ایران در دور چهارم نشست کمیسیون مشترک برجام در شهر وین، پایتخت اتریش، سازنده بوده و پیشرفت محسوسی را به خود دیده است.

بنا بر گزارش الجزیره، مالی همچنین ابراز امیدواری کرده که دور پنجم مذاکرات وین، امکان بازگشت متقابل آمریکا و ایران به برجام و پایبندی به تعهدات خود در آن را فراهم کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

جشنواره یاران خراسانی

به گزارش  احمد حسینی خبرنگار ماهین نیوز  و به نقل از روابط عمومی بنیاد بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *