خانه / جشنواره / به مناسبت روز جهانی قدس

به مناسبت روز جهانی قدس

“به توفیق الهی تا بیست و پنج سال دیگر چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.”مقام معظم رهبری

۲۷/۱۲/۹۴

بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز جهانی قدس

حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حرکت تاریخ ساز خویش در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و نامیدن آن به عنوان روز حیات اسلام، توطئه استکباری در تسلیم کردن ملت فلسطین و تشکیل دولت یهودی- صهیونیستی در قلب جهان اسلام را خنثی و توجه و نظر افکار عمومی جهان را به فاجعه وخیمی که در سرزمین های اشغالی در جریان است جلب نمودند و فلسطین و آزادی قدس را اولویت اول جهان اسلام معرفی نمودند.

روز جهانی قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبران، روز مبارزه با رژیم صهیونیستی و جهان خواران استعماری، روز امید و اتحاد مسلمانان بیدار در سایه مقاومت و روز انذار غافلان و ساده لوحان و منحرفان از سراب مرگ آور سازش است. سازش برخی دولت های عربی در عادی سازی روابط با رژیم نامشروع صهیونیستی موجب نفرت آزادی خواهان بسیاری از کشورهای جهان و امت اسلامی از این سیاست های ننگین شده است. نیاز امروز جهان اسلام اتحاد و همکاری برای مقابله با توطئه های استعمارگران می باشد. اتحادی که موجب بازگشت اولویت مسئله فلسطین به صدر اولویت های جهان اسلام شود. استکبار باید بداند پایان عمرش نزدیک و نابودی، سرنوشت محکوم آن است. جبهه مقاومت امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری می باشد و رویکرد مقاومت به عنوان ضامن آزادی فلسطین و قدس شریف است. 

معاونت بین الملل سازمان بسیج ضمن اعلام حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیسم از مردم عزیز کشور دعوت می نماید جهت مشارکت جدی در این امر الهی، حمایت دائمی و همیشگی امت اسلامی را از آرمان فلسطین اعلام نمایند.

والسلام علیکم و رحمت الله

۱۵/۰۲/۱۴۰۰

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *