خانه / جشنواره / خودفروشی نتیجه وطن فروشی در کامبوج

خودفروشی نتیجه وطن فروشی در کامبوج

‏🔴از قرارداد چین با کامبوج درس بگیریم ! پس از مطالعه فراوان درباره چین و قرارداد آنها با ایران به یک مورد مشابه رسیدیم : کامبوج حدود دو دهه پیش ، کشور کامبوج با چین قرارداد مشابهی امضا کرد و نتایج قرارداد کامبوج با چین بسیار سهمگین و غم انگیز است

اول : بیش از یک میلیون کارگر چینی در کامبوج مشغول بکار شدند و مردم کامبوج تنها کارهایی چون خودفروشی و قاچاق مواد مخدر به چینی ها را انجام می دادند . مافیای چین اجازه نمی دهد که غیر از چینی کسی در کارگاهش کار کند .

دوم : منابع جنگلی کامبوج بطور کامل پایان یافت . دهها پارک جنگلی به بیابان تبدیل شد و چین زباله های کشور خود را در خاک کامبوج دفن نمود . امروز این زباله ها یک سوم ( بله یک سوم ) خاک کامبوج را گرفته است .

سوم : جزایر کامبوج به تفریحگاه برای چین تبدیل شد و هیچ شهروند کامبوجی بدون مجوز چین نمی تواند به این جزایر تفریحی سفر کند . کامبوج پس از ماکائو ، دومین کازینوی چینی ها است و از این جزایر هیچ چیز جز زباله و آلودگی به مردم کامبوج نمی رسد .

ماهیگیران کامبوجی همگی ورشکست شدند ، چون توانایی رقابت با کشتی های جاروب کننده چینی را نداشتند و پس از آن هم دریای منطقه همانند صحرایی بی آب و علف خالی از هر موجودی شد !

چهارم : بدلیل بدهی سنگین دولت کامبوج ، آنها مجبور شدند این قرارداد را تمدید نمایند و این به معنای پایان حاکمیت کامبوج بر منابع خود است .

پنجم : چین نه تنها به فقر فزاینده در کامبوج اعتنایی نکرد بلکه بازار تجارت کودکان و دختران کامبوجی به چین آنچنان گرم است که دختران کوچک تن فروش کامبوجی در هر گوشه پکن و شانگهای در حال معامله شدن هستند . بدترین و خشن ترین رفتار با کودکان کامبوجی می شود .

همچنین

نیویورک تایمز براساس این توافق چین با ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در ایران طی ۲۵ سال آینده در مقابل دریافت نفت موافقت کرده است.

این روزنامه نوشت که کارشناسان گفته اند که توافق روز شنبه عمدتا همان پیش نویس ۱۸ صفحه ای است که این روزنامه سال پیش به آن دست یافت.

نیویورک تایمز می نویسد: “آن پیش نویس جزییات ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری چین در ده ها عرصه، از جمله بانکداری، ارتباطات راه دور، بنادر، راه آهن، مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات طی ۲۵ سال آینده را تشریح می کرد. چین در مقابل از عرضه منظم – و به گفته یک مقام ایرانی و یک تاجر نفتی با تخفیف سنگین – نفت بهره مند خواهد شد.”

براساس این گزارش آن پیش نویس همچنین خواستار تعمیق همکاری های نظامی، از جمله آموزش و تمرین های مشترک، همکاری مشترک در زمینه تحقیقات و توسعه تسلیحات و اشتراک اطلاعات امنیتی می شد. از

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *