خانه / جشنواره / شورایاران ، بهترین مرجع برای آسیب شناسی محلات هستند

شورایاران ، بهترین مرجع برای آسیب شناسی محلات هستند

‌‌شهردار منطقه یک در جمع شورایاران محلات  :شورایاران ، بهترین مرجع برای آسیب شناسی محلات هستند
 شورایاران ، با توجه به شناختی که از محله دارند بهترین مرجع برای آسیب شناسی محلات  هستند و فرصت ها و نیازهای محلی را بیش از دیگران می شناسند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه نشست با شورایاران محلات امامزاده قاسم(ع)، گلابدره، دربند و… در ناحیه سه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر و تبریک به منتخبین شورایاری و آغاز دوره پنجم شورایاری ها با بیان مطلب فوق اظهار داشت:  اداره شهر مشارکت شهروندی را می طلبد و رضایتمندی مردم هدف شهرداری است  و مشترک کردن ادبیات شهرداری و شورایاری در کنار مدیریت شهری ارتقا رضایتمندی شهروندان را در بر دارد.
وی گفت : شورایاران با شناخت امکانات، تجهیزات و حیطه وظایف شهرداری می توانند در خواست های اهالی و نیازهای محلی را برنامه ریزی کنند و برای مطالبات به حق شهروندان از ظرفیت های همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استفاده کنند.
موسوی شورایاران را بهترین سرمایه اجتماعی منطقه دانست و افزود: شورایار، همکار مدیریت شهری  برای ارتقاء خدمات رسانی به شهر و شهروندان است و در این منطقه شورایاران با در نظر گرفتن مصلحت جمعی اهالی طرح ها را کارشناسی می کنند و درخواست های جمعی را ارجح می دانند که این امر نقطه اتکای مدیریت شهری منطقه یک است.
وی از شورایاران خواست بر اساس طرح تفصیلی مشکلات را بر اساس نیاز محله  شناسایی کنند و با انعکاس آن ،مسئولین را در تهیه طرح ها یاری نمایند تا شهری نه فقط برای سکونت بلکه برای زندگی داشته باشیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *