خانه / جشنواره / اجازه عربستان برای ارسال کمک‌های انسانی به مقصد یمن

اجازه عربستان برای ارسال کمک‌های انسانی به مقصد یمن

ظریف در دیدار با محمد عبدالسلام مطرح کرد؛

آمادگی مجدد کشورمان برای ارسال کمک‌های انسانی به مقصد یمن/ حمایت ایران از گفتگوهای یمنی

آمادگی مجدد کشورمان برای ارسال کمک‌های انسانی به مقصد یمن/ حمایت ایران از گفتگوهای یمنی

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن که در تهران به سر می برد امروز با دکترمحمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

العالم –

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابراز تاسف از شرایط سخت ناشی از جنگ تحمیلی و محاصره سخت نزدیک به پنج ساله این کشور ، پایان کشتار غیر نظامیان و رفع محاصره از یمن را خواستار گردید.

دکتر ظریف با تاکید بر راه حل سیاسی بعنوان تنها راه حل بحران یمن بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از برقراری آتش بس و انجام گفتگوهای یمنی- یمنی تصریح و مجددا آمادگی کشورمان برای ارسال کمک‌های انسانی به مقصد یمن را یادآور گردید.

در این دیدار محمدعبدالسلام نیز با تشکر و قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن ، گزارشی از آخرین وضعیت یمن و چشم انداز آتی در زمینه حل بحران از طرق سیاسی و همچنین آخرین وضعیت انسانی یمن را برای وزیر امور خارجه کشورمان تشریح کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *