خانه / جشنواره / آیین افتتاح کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان

آیین افتتاح کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان

معاون اول رییس جمهور در آیین افتتاح کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان:

روحیه ریسک پذیری در کار‌های صنعتی اهمیت فراوانی دارد/ هر استانی که زمینه فعالیت بخش خصوصی را فراهم کرده در مسیر توسعه قرار گرفته است/ نباید با تنگ نظری و رقابت‌های محلی از فعالیت بخش خصوصی جلوگیری شود

روحیه ریسک پذیری در کار‌های صنعتی اهمیت فراوانی دارد/ هر استانی که زمینه فعالیت بخش خصوصی را فراهم کرده در مسیر توسعه قرار گرفته است/ نباید با تنگ نظری و رقابت‌های محلی از فعالیت بخش خصوصی جلوگیری شود

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه روحیه ریسک پذیری در کار‌های صنعتی جزو مهمترین موضوعات است، بیان کرد: با احتیاط بی مورد، عمر و زمان طولانی به هدر می‌رود و اگرچه ممکن است گاهی در ریسک کردن با شکست مواجه شویم، اما معمولاً افراد ریسک پذیر موفق بوده اند.

به گزارش شاتا، دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز(یکشنبه) در آیین افتتاح کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور عزیزمان ایران، گفت: کار فعالان اقتصادی و راه اندازی واحدهای تولیدی در راستای استقلال اقتصادی است و ایجاد اشتغال برای جوانان و عدم وابستگی کشور به کالاهای خارجی و نیز تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز از دیگر ابعاد تحقق استقلال در کشور است که با تلاش های فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران صورت می گیرد.

زمینه فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور فراهم شود

وی تصریح کرد: سیاست های نظام جمهوری اسلامی و علم اقتصاد تاکید دارد که بخش خصوصی باید میدان دار اصلی اقتصاد باشد و لازم است که زمینه فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور فراهم شود.

زمینه سازی شود تا بخش خصوصی بتواند کارهای بزرگی انجام دهد

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد،‌ گفت: براساس این سیاست ها بنگاه هایی که همواره در اختیار دولت بوده باید به بخش خصوصی واگذار شود و به نحوی زمینه سازی شود که بخش خصوصی بتواند کارهای بزرگ انجام داده و صنایع، معادن و خدمات عظیم که منحصر به دولت بوده را در اختیار گیرد.

هر استانی که زمینه فعالیت بخش خصوصی را فراهم کرده در مسیر توسعه قرار گرفته است

وی خاطر نشان کرد: هر استان، شهرستان و منطقه ای که فضای بهتری برای بخش خصوصی فراهم کرده توانسته در مسیر توسعه قرار گیرد و هر منطقه ای که به دلیل تنگ نظری و رقابت های محلی زمینه حضور بخش خصوصی را محدود کرده از مسیر توسعه عقب افتاده است.

دکتر جهانگیری شهر شوشتر را شهری تاریخی، فرهنگی و شهر حضور علما و بزرگان توصیف کرد و افزود: خوشبختانه شوشتر یکی از شهرهایی است که زمینه بخش خصوصی را به شکل مطلوب فراهم کرده که باید از مسئولین این منطقه قدردانی کنیم.

با اتکا به ظرفیت ها، چالش ها را برطرف می کنیم

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای متعدد استان خوزستان، خاطر نشان کرد: البته استان خوزستان چالش ها و تنگناهای جدی نیز پیش رو دارد که امیدوارم با اتکا به ظرفیت ها بتوانیم این چالش ها را برطرف کنیم.

حرکت به سمت تامین زنجیره تولید، به مصلحت واحدهای صنعتی است

دکتر جهانگیری افزود: هر چه بتوانیم به سمت تامین زنجیره تولید حرکت کنیم به مصلحت واحدهای صنعتی کشور است و شرایط بهتری را برای تولید فراهم خواهد کرد.

اشتراک گذاری در کلوب

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *