خانه / جشنواره / کاروان اربعین شهرداری منطقه یک عازم کربلا شد

کاروان اربعین شهرداری منطقه یک عازم کربلا شد

به گزارش مریم خلیل زاده خبرنگار ماهین نیوز

 به منظور خدمات رسانی مناسب به زائرین اربعین حسینی و نگهداشت شهر کربلا کاروان اربعین شهرداری منطقه یک همراه با سایر نیروهای شهرداری تهران عازم این شهرمقدس شدند.
   به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، رضا عبدالملکی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت : بیش از ۴۰ نفر از نیروهای انسانی خدمات شهری شهرداری منطقه یک با هدف نگهداشت شهر کربلا و خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی به این شهراعزام شدند. 
وی گفت:  این کاروان در قالب یک اتوبوس- شنبه  ۱۳ مهر ماه –  به سمت عراق حرکت کرده و در شهر کربلا مستقر شدند  تا آماده خدمات رسانی به زائرین شوند.
معاون شهردار منطقه یک خدماتی چون رفت و روب، پاکسازی معابر، لایروبی انهار، جمع آوری زباله و… را از جمله اقدامات این نیروها دانست که در  شیفت های کاری  انجام می شود.
وی حضور موثر نیروهای شهرداری تهران در قبل و بعد از مرزهای کشور عراق در زمینه خدمت رسانی به زائرین حرم حسینی(ع) را نشان دهنده عشق و ارادات نیروهای خدوم شهرداری تهران دانست که به صورت شبانه روزی از ده روز قبل تا چند روز بعد از اربعین حسینی به زائران حرم امام حسین(ع) امکانات رفاهی، فرهنگی و … ارائه می دهند و نیروهای شهرداری منطقه یک نیز در کنار سایر همکاران خود به نگهداشت، پاکیزگی و رفت و روب شهرکربلا می پردازند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *