خانه / جشنواره / توماس کوک آژانس مسافرتی ۱۷۸ ساله بریتانیا ورشکست شد

توماس کوک آژانس مسافرتی ۱۷۸ ساله بریتانیا ورشکست شد

توماس کوک آژانس مسافرتی ۱۷۸ ساله بریتانیا ورشکست شد

توماس کوک یکی از بزرگترین گردانندگان آژانس مسافرتی در اروپا، پس از عدم تأمین بودجه اضطراری، روز دوشنبه اول مهرماه ورشکست شد و ده ها هزار نفر که برای تعطیلات در خارج از کشور به سر می برند را سرگردان کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دولت بریتانیا به دنبال ۱۵۰ هزار مشتری بریتانیایی این شرکت ۱۷۸ ساله است که برای گذراندن تعطیلات از طریق این آژانس مسافرتی به نقاط مختلف دنیا سفر کرده بودند. این بزرگترین عملیات بازگرداندن شهروندان بریتانیا به کشور است که دولت آن را از امروز دوشنبه آغاز کرده است.

همچنین سازمان هواپیمایی بریتانیا اعلام کرد که توماس کوک فعالیت خود را متوقف کرده است و این شرکت ۲۱ کارمند در ۱۶ کشور جهان دارد که از جمله ۹هزار کارمند آن در بریتانیا حضور دارند و با ورشکستی این شرکت شغل خود را از دست خواهند داد.

پیشتر این شرکت روز جمعه ۳۱ شهریور اعلام کرده بود که برای جلوگیری از ورشکستی به دنبال ۲۰۰ میلیون پوند است و در تعطیلات آخر هفته نیز با سهامداران و طلبکاران خود برای جلوگیری از ورشکستگی در مذاکره بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *