خانه / جشنواره / یا مرگ یا ازادی پلیس و گارد ملی باید نابود شوند

یا مرگ یا ازادی پلیس و گارد ملی باید نابود شوند

سی‌ان‌ان: پلیس آمریکا بیش از ۴۰۰ بار گردن بازداشت‌شدگان را زیر زانو فشار داده است

پلیس آمریکا از سال ۲۰۱۲ تا کنون بیش از ۴۰۰ بار گردن افراد بازداشتی را زیر زانوی خود فشار دادهخ که از این تعداد ۵۸ نفر هوشیاری خود را از دست داده‌اند.

سی‌ان‌ان: پلیس آمریکا بیش از 400 بار گردن بازداشت‌شدگان را زیر زانو فشار داده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی سال‌های اخیر، پلیس آمریکا موارد متعددی تحت فشار قراردادن گردن بازداشت‌شدگان زیر زانو داشته است.

به گزارش شبکه خبری «سی‌ان‌ان»،‌ در حالی که «جورج فلوید» مرد سیاه پوست که به دلیل تحت فشار قرار گرفتن گردنش زیر زانوی یک پلیس سفیدپوست جان خود را از دست داد جدیدترین مورد از اینگونه اقدامات پلیس آمریکا بوده است.

بر اساس اطلاعاتی که اداره پلیس آمریکا منتشر کرده، ‌از سال ۲۰۱۲ تا کنون ۴۲۸ نفر از شهروندان آمریکایی هنگام بازداشت با اقدام پلیس در تحت فشار قرار گرفتن گردنشان زیر زانوی پلیس مواجه شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر حتی هوشیاری خود را از دست داده‌اند.

همچنین دو سوم از مردمی که در مینیاپولیس توسط افسران پلیس بازداشت شده و گردنشان زیر زانوی پلیس تحت فشار قرار گرفته سیاه‌پوست بودند این در حالی است که تنها ۱۹ درصد از مردم این شهر سیاه‌پوست بودند.

به گزارش فارس، از روز چهارشنبه و با اوج‌گیری اعتراضات به قتل جورج فلوید، تاکنون ۱۴۰ شهر این کشور شاهد اعتراضات ضدنژادپرستی بوده و در حداقل ۲۱ منطقه حکومت نظامی اعلام و «گارد ملی» در آن‌ها مستقر شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

جشنواره یاران خراسانی

به گزارش  احمد حسینی خبرنگار ماهین نیوز  و به نقل از روابط عمومی بنیاد بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *