خانه / جشنواره / بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری

بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری

شهردار منطقه یک در بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری:
خدمات رسانی شهری به بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز اصلی درمان کویید ۱۹ در کشور، مستمر انجام می شود.
شهرداری منطقه یک بیش از پیش، در کنار کادر درمانی همه ی بیمارستان های سطح منطقه بالاخص  بیمارستان مسیح دانشوری که مرکز اصلی درمان کویید ۱۹ در کشور است بوده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سبز پوشان شهرداری تهران، از ابتدای این همه گیری، شبانه روز در کنار سفید پوشان کادر درمان نقش موثری در تامین بهداشت عمومی داشته اند.
وی گفت: واحدهای اجرایی ناحیه شش به صورت روزانه و مستمر خدمات خود را در بیمارستان مسیح دانشوری در حوزه های خدمات شهری ،ترافیک وعمران،فضای سبز، زیباسازی و… ارائه می کنند.
موسوی تصریح کرد:در حوزه خدمات شهری پاکبانان به صورت روزانه در دو نوبت عصر و شب در امر نظافت و پاکسازی محیط، فعال هستند و مخازن زباله به تعداد ۲۰ عدد در مسیر خیابان‌های منتهی به بیمارستان مسیح دانشوری شستشو و گندزدایی می شود و همه پاکبان ها به روپوش  و وسایل بهداشتی مجهز هستند.
وی گفت: در حوزه ترافیک و نگهداشت آن نیز حدود ۷۰ المان ترافیکی با هدف روان سازی ترافیک و ساماندهی تردد خودروها در مسیر اطراف بیمارستان تعویض ،نصب و نگهداری شد.
شهردار منطقه یک افزود: در حوزه فضای سبز نیز ۶۲۰ درختچه و  ۳۸۰ اصله درخت تحویل و در حال کاشت است. 
وی انجام۹۰۰ مترمربع عملیات به زراعی از قبیل کند و کوب ،تسطیح،علف کشی ،نخاله کشی و تشتک زنی ،تحویل ۲۷ جعبه گل فصلی بنفشه و ۱۲گلدان همیشه بهار ،تحویل ۳ گل اپارتمانی و ۳ فلاور باکس رز و شمعدانی را از دیگر اقدامات در حوزه فضای سبز دانست و گفت: عملیات به زراعی همچنان در بیمارستان مسیح‌دانشوری ادامه دارد و ۲۲۰ اصله درخت دیگر نیزدر روزهای آتی جهت کاشت تحویل خواهد شد.
 وی رنگ آمیزی بیش از ۷ هزار متر جداول داخل بیمارستان و نرده های حفاظت ورودی و فضای سبز  را از اقدامات حوزه زیباسازی و منظر شهری عنوان کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *