خانه / جشنواره / لازم استیضاح برهم صالح للانتخاب الزرفی

لازم استیضاح برهم صالح للانتخاب الزرفی

بیانیه گروه های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی/ متجاوزان تنها به زبان زور احترام می‌گذارند/ “الزرفی” نامزد سازمان اطلاعات آمریکا است

بیانیه گروه های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی/ متجاوزان تنها به زبان زور احترام می‌گذارند/

هشت جریان وابسته به الحشد الشعبی در عراق طی پیام‌هایی به نیروهای آمریکایی، نیروهای سیاسی و ملت عراق، تأکید کرده‌اند که نیروهای آمریکایی، اشغالگر هستند و فقط به زبان زور احترام می‌گذارند.

العالم– عراق

به گزارش العالم، ۸ جریان وابسته به الحشد الشعبی در عراق، امروز -شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کردند: عملیات علیه نیروهای آمریکایی تنها پاسخی ساده به حملات آنهاست.

در این بیانیه آمده است: تهدیدهای اخیر آمریکا مبنی بر حمله به گروه‌ها و فرماندهان مقاومت فقط تلاشی برای سرپوش گذاشتن به جنایت‌هایش است؛ چرا که آمریکا ضعیف‌تر از آن است که وارد جنگ با این جریان‌ها شود.

این گروه‌ها همچنین در پیامی دیگر به نیروهای سیاسی در عراق، تأکید کردند: ما موضع‌مان را که ردّ “عدنان الزرفی” نامزد (سازمان) اطلاعات آمریکا است را اعلام می‌کنیم. ما اجاره این کار را نمی‌دهیم و تمام تلاش‌مان را برای حفظ ثبات و امنیت به‌کار خواهیم گرفت.”

پیام سوم این گروه‌ها خطاب به مردم عراق به این شرح است: “با شما عهد می‌بندیم که سربازانی وفادار برای دفاع از شما و فداکاری به خاطر شما، باشیم و ما هرگز اجاره نمی‌دهیم که آمریکا به اشغال سرزمین‌مان ادامه دهد و ثروت‌های ما را به سرقت ببرد و کشورمان را تجزیه کند.”

گروه‌های “عصائب اهل الحق”، “النجباء”، “گردان‌های سید الشهداء”، “گردان‌های امام علی”، “الاوفیاء”، “گردان‌های عاشوراء”، “جند الامام” و “گردان‌های الخراسانی” این بیانیه را صادر کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *