خانه / جشنواره / یمن باید مکه را فتح کرده امنیت آن را برای ظهور امام قائم عج تامین کند

یمن باید مکه را فتح کرده امنیت آن را برای ظهور امام قائم عج تامین کند

یحیی سریع تشریح کرد:

جزئیات آزادسازی الجوف از لوث متجاوزان و مزدوران سعودی

جزئیات آزادسازی الجوف از لوث متجاوزان و مزدوران سعودی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات بیشتری را از آزادسازی الجوف از لوث متجاوزان و مزدوران سعودی تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز چهارشنبه در خصوص جزئیات عملیات نظامی گسترده‌ای با نام «فأمکن منهم» و آزادسازی استان الجوف از لوث متجاوزان و مزدوران سعودی در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: امروز توانمندی‌هایمان در ایجاد معادلات جدید در نقاط مختلف جغرافیایی را در بیش از یک جبهه مورد تأئید قرار می‌دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره افزود: این امر نشان می‌دهد که نیروهای ما در همه عملیات‌ها با توانمندی بالا حضور یافته و با کمک خداوند از مرحله دفاعی به حمله با راهبرد نظامی جامع حرکت کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد که موفقیت‌های پی در پی کسب شده تبلور واقعی چیزی است که رهبر مبارزان یمنی عبدالملک بدرالدین الحوثی در خصوص پیروزی‌های نیروهای مقاومت در تمام سطوح به آن اشاره کرده بود.

یحیی سریع در ادامه اضافه کرد: نیروهای دشمن در استان الجوف از یک منطقه نظامی کامل تحت عنوان منطقه ششم به علاوه ۶ تیپ و ۳ گردان از مزدوران سَلَفی و نیروهای پلیس برخوردار بود. دشمن نخواهد توانست عملیات‌های پهپادی و پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم آن را پنهان کند. در زمان مناسب جزئیات عملیاتی که عمق سعودی را هدف گرفت، افشا خواهیم کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: یگان پهپادی ۵۴ عملیات انجام داد که ۳۳ عملیات آن علیه اهداف نظامی و اقتصادی سعودی بود. این عملیات‌ها خسارت‌های گسترده جانی و تجهیزاتی به دشمن وارد کرد؛ زیرا تأسیسات حیاتی نفت و گاز هدف گرفته شدند.

گفتنی است، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز سه شنبه در این باره گفته بود: عملیات نظامی در استان الجوف «فأمکن منهم» نام دارد که منجر به نابودی آنچه منطقه نظامی ششم نامیده می‌شد، گردید و در جریان آن صدها نفر از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند و شماری دیگر به اسارت درآمدند. در این عملیات یگان موشکی و پهپادی مشارکت داشتند و بیش از ۵۰ عملیات انجام دادند که برخی از آنها در عمق خاک دشمن سعودی در واکنش به یورش هوایی سعودی، انجام شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *