خانه / جشنواره / راه‌اندازی کانال مبادله دارو و کالایا تزریق پول کثیف به انتخابات؟

راه‌اندازی کانال مبادله دارو و کالایا تزریق پول کثیف به انتخابات؟

پس از کارشکنی مداوم آمریکایی‌ها اعلام شد؛

واکنش به راه‌اندازی کانال مبادله دارو و کالا

رئیس کل بانک مرکزی: داروی مبادله شده با پیگیری و درخواست سفارت دولت سوئیس و درحد ۲/۵میلیون دلار و از طریق شرکت‌های سوئیسی بوده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس کل بانک مرکزی ایران در واکنش به اخبار منتشره درباره سازوکار مبادله کالا‌های کشاورزی و دارو اعلام کرد: داروی مبادله شده با پیگیری و درخواست سفارت دولت سوئیس و درحد ۲/۵میلیون دلار آنهم از طریق منابع موجود بانک مرکزی نزد یک بانک سویسی و از طریق شرکت‌های سویسی بوده است.

آقای عبدالناصر همتی با اشاره به کارشکنی مداوم آمریکایی‌ها در نقل و انتقال منابع برای مبادلات کالا‌های اساسی و دارو تأکید کرد: اگر آمریکایی‌ها واقعاً مدعی همراهی برای تأمین دارو و کالا‌های کشاورزی هستند، باید مکانیزم بانکی برای انتقال و تأمین منابع خرید کالا‌های اساسی را فراهم سازند.

رئیس کل بانک مرکزی، صرف انجام مکانیزم فنی مبادله بدون امکان انتقال منابع را کافی ندانست و فراهم سازی مکانیزم انتقال منابع و تأمین مالی آن را معیار مهمی برای ارزیابی صحت ادعای آمریکایی‌ها اعلام کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *