خانه / جشنواره / به بهانه بنزین همه چیز را گران نکنند

به بهانه بنزین همه چیز را گران نکنند

خطیب نماز جمعه تهران بر وحدت و صمیمیت امت اسلامی برای جلوگیری از نفوذ و تسلط دشمن تأکید کرد.

تاکید خطیب نماز جمعه تهران بر وحدت و صمیمیت مسلمانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه با خیر مقدم و تبریک به میهمانان شرکت کننده در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی افزود: مسئله وحدت مسلمانان را علمای شیعه و سنی از قبل از انقلاب مطرح کردند و این مسئله امروز ضروری‌تر از هر زمان است.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: اگر امت اسلام به هم کینه نورزند و صمیمی باشند دشمن بر آن‌ها مسلط نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: دشمن وقتی مسلط می‌شود که کینه‌ها بین امت باشد و دل‌ها زنگ خورده باشد.
آیت الله امامی کاشانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار میهمانان شرکت کننده در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، گفت: دشمن کار نظامی نمی‌کند، اما در مراکز تصمیم گیری نفوذ کرده و در آن نفوذ کار خود را پیش می‌برد.
وی افزود: این سلاح برنده تری است که استکبار به سراغ حاکمان در رأس کشور‌های اسلامی رفته و با آن‌ها ارتباط برقرار کرده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: دشمن امروز نه با اسلام و نه شیعه و سنی بلکه با خدا می‌جنگد.
آیت الله امامی کاشانی افزود: امروز در یمن کوچک و بزرگ را بمباران می‌کنند و در فلسطین افراد بی گناه بسیاری را به شهادت می‌رسانند و این‌ها با برنامه ریزی بعضی از حاکمان قرون وسطایی عمل می‌شود.
وی گفت: آن‌ها با وقاحت می‌گویند ما به خاطر پول شما با شما هستیم و با این تحقیر و توهین وضع برخی از حاکمان کشور‌های اسلامی این چنین شده است.Play Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلی
خطیب نماز جمعه تهران افزود: پیامبر از امت اسلامی می‌خواهد که با یکدیگر صمیمی باشند و کینه نداشته باشند و دلهایشان با هم باشد و حالا اگر در بعضی اعتقادات با هم نظرات متفاوتی دارند مهم این است که صمیمیت بین آن‌ها وجود داشته باشد و این اندیشه نه تنها در جهان اسلام که در بیرون جهان اسلام هم برده شده است.
آیت الله امامی کاشانی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای مخالف جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران با یهود، گفت: جمهوری اسلامی ایران کی گفته است که یهود نباشد.
وی با بیان فراز‌هایی از قرآن کریم درباره قوم یهود، افزود: یهودی‌ها خود با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند و معتقدند که رژیم صهیونیستی ضد خداست.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: رئیس جمهور امریکا و صهیونیست‌ها یک واقعیت هستند و آن این است که ضد خدا، ضد انسانیت و ضد همه ارزش‌ها هستند.
آیت الله امامی کاشانی افزود:​ استکبار به دنبال منافع خودش است و کاری به دین و مذهب و شیعه و سنی ندارد و اگر به آن پول دهند موافق است و اگر پول ندهند مخالف می‌کند.
وی سرچشمه گرفتاری‌های مردم فلسطین و عراق را در نفوذ استکبار جهانی دانست و گفت:​ خوشبختانه در عراق مرجعیت بسیار قوی و عظیمی وجود دارد و مردم عراق هم آگاهند که باید به مرجعیت توجه کنند.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: همان گونه که مرجعیت عراق هم اعلام کرد مردم عراق حق دارند برای گرانی و اداره کشور اعتراض کنند، اما این اعتراض‌ها نباید مورد سوء استفاده دیگران قرار گیرد.
آیت الله امامی کاشانی گفت: آنچه در سوریه و افغانستان می‌گذرد برای این است که استکبار اسلام را نمی‌خواهد و لا اله الاالله با منافعشان در تضاد است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *