خانه / جشنواره / ملت شهید پرور آمریکا

ملت شهید پرور آمریکا

افزایش موج دشمنی با اسرائیل در دانشگاه های آمریکا

شفقنا- «میریام ایلمان»، پژوهشگر اسرائیلی اظهار کرد که پدیده مخالفت با مشروعیت اسرائیل در سالهای اخیر به شکل فزاینده ای در تعدادی از دانشگاه های ایالات متحده آمریکا ظهوریافته است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی ۲۱، میریام ایلمان، استاد علوم سیاسی دانشکده حقوق شهروندی و امور عمومی مکسویل در دانشگاه سیراکیوز و یکی از اعضای بنیاد رابرت، در پژوهشی که موسسه مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو آن را منتشر نمود، اشاره کرد که اکثر دانشگاه های آمریکا غرق در یهود ستیزی هستند و در پوشش خصومت با اسرائیل، به بستری برای یهودی ستیزی تبدیل شده اند که در ایجاد جوی منفی علیه یهود در بستر دانشگاهی سهم دارد.

ایلمان که مدیریت شبکه مشارکت آکادمیک(AEN) به عنوان یک نهاد آموزشی غیرانتفاعی را برعهده دارد و پژوهش های اسرائیلی را در محافل دانشگاهی آمریکا نشر می دهد و با یهودستیزی دربستر دانشگاهی مبارزه می کند، تصریح کرد که احزاب تند رو چپ و راست، باهم ، از طریق نشر محتوای یهودستیزی در تمام دانشگاه ها، بیش از پیش به آن ها نفوذ کرده اند.

خبر را در عربی ۲۱ ببینید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *