خانه / جشنواره / سازمان فاوای شهرداری

سازمان فاوای شهرداری

مهندس امامی در بازدید از غرفه تهران هوشمند در نمایشگاه تراکنش تصریح کرد:

سازمان فاوای شهرداری یکی از قوی‌ترین مجموعه‌ها در ارائه سرویس‌های هوشمند

image

 

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در روز پایانی نمایشگاه تراکنش ایران ضمن بازدید از غرفه سازمان فاوای شهرداری و آشنایی با آخرین سرویس‌های هوشمند حوزه پرداخت‌های شهری با مدیرعامل سازمان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری در دیداری با محمد فرجود، مدیرعامل سازمان با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین، سازمان فاوای شهرداری تهران را یکی از قوی ترین مجموعه‌های حوزه سرویس‌های شهری توصیف کرد.
امامی در گفتگو با فرجود تصریح کرد: با این حجم از تغییرات در دنیای فناوری‌ها، یک روز نیز زمان قابل توجهی محسوب می‌شود. پایه‌هایی که در تهران من ایجاد شده را می‌توان بیشتر توسعه داد تا اپلیکیشن‌های دیگر هم به آن متصل شوند و این سامانه در حوزه شهری به عنوان کیف پول جا بیفتد. از این طریق ارتباطی عمیقتر بین شهروند و شهرداری شکل می‌گیرد.
او در ادامه تاکید کرد: تهران من می‌تواند برای شهروندان حکم یک راهنمای شهری را داشته باشد و بتوانند به مسائل روزانه خود از مسیریابی فیزیکی تا انواع پرداخت‌ها و استعلام‌ها به صورت برخط رسیدگی کنند.
معاون شهردار تهران در پایان بازدید خود از غرفه سازمان در نمایشگاه تراکنش، با تقدیر از فعالیت‌های این مرکز افزود: سازمان فاوای شهرداری تهران یکی از قوی ترین مجموعه‌های کشور است و می‌تواند در حوزه‌هایی که مشکلات تهران در آنجا چشمگیرتر است مثل حوزه ترافیک وآلودگی هوا تاثیرگذار باشد.

 

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۱:۰۰:۰۰ ق.ظ

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *