خانه / جشنواره / مزدوران ترکیه

مزدوران ترکیه

سانا: مزدوران ترکیه مغازه‌‌های شهروندان سوری را به انبار تسلیحات تبدیل کردند

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که عناصر تروریست وابسته به ترکیه به زور سلاح، مغازه‌های شهروندان سوری را تحت کنترل خود درآوردند و آنها را به انباری برای تسلیحات خود تبدیل کرده‌اند.

سانا: مزدوران ترکیه مغازه‌‌های شهروندان سوری را به انبار تسلیحات تبدیل کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، امروز (سه‌شنبه)، گزارش داد که «مزدوران» ترکیه، تعدادی از مغازه‌داران سوری در شمال شرق این کشور را از مغازه‌هایشان بیرون انداخته‌اند.

منابع محلی در این خصوص به سانا گزارش دادند که عناصر وابسته به ترکیه طی چند روز گذشته تعدادی از مغازه‌داران شهر رأس العین (استان الحسکه-شمال شرق سوریه) را به زور اسلحه از مغازه‌هایشان بیرون انداخته‌اند و این مغازه‌ها را تحت کنترل خود درآورده‌اند.

این منابع در ادامه افزودند که عناصر یادشده ضمن سرقت اقلام موجود در این مغازه‌ها، آن‌ها را به انبارهای تسلیحاتی تبدیل کردند.

منابع یادشده همچنین خبر دادند که چنین اقدمات جنایتکارانه‌ای به‌منظور خارج کردن اهالی از محل زندگی‌شان در چند منطقه بویژه در شهر رأس العین با همکاری تاجران ترکیه‌ای اسحله و با حمایت «اشغالگران ترکیه‌ای» بارها تکرار شده است.

 پیشتر، سانا در چند گزارش مختلف خبر داده بود ترکیه با استفاده از روش‌های مختلف در تلاش است بافت جمعیتی شمال سوریه را تغییر دهد.

سانا در این خصوص گزارش داده بود که نیروهای ترکیه با انتقال خانواده گروه‌های مسلح تحت حمایت خود به شمال سوریه (مناطق چشمه صلح)، قطع آب اهالی این مناطق، و آتش زدن محصولات کشاوزری مدت‌هاست که در تلاش هستند بافت جمعیتی این مناطق را به‌‌صورت تدریجی تغییر دهند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *