خانه / جشنواره / سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله

سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله

الحوثی مطرح کرد؛

تلاش محور آمریکایی صهیونیستی سعودی برای تغییر نوک پیکان دشمنی به داخل جهان اسلام و هدایت آن به سمت ایران و محور مقاومت

تلاش محور آمریکایی صهیونیستی سعودی برای تغییر نوک پیکان دشمنی به داخل جهان اسلام و هدایت آن به سمت ایران و محور مقاومت

سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز شهید به سخنرانی پرداخت و بر لزوم بزرگداشت شهدا تأکید کرد.

 

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، در سخنانی به مناسبت روز شهید، گفت: یاد و خاطره شهیدان مرحله ای است که در آن عزم و اراده خود را تجدید می کنیم. یاد شهیدان را زنده نگه می داریم تا درس عبرت و درسهایی آموزنده از زندگی آنها فرابگیریم. در سالروز شهادت فرماندهان پیروزی، مسئولیت جامعه و دولت در قبال خانواده شهیدان را به یاد می آوریم.

وی با بیان اینکه برای رهایی از سیطره طاغوتیان باید آمادگی کامل برای فداکاری داشته باشیم اظهارداشت: زمانی که با ظالمان و ستمگران دچار مشکل می شویم، آنها برای ضربه زدن به ما وارد عمل می شوند ؛ از این رو باید در سطح بالایی از آمادگی برای فداکاری قرار بگیریم.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: دشمنان برای تجزیه و تفکیک امت اسلامی و به بندگی کشیدن آن تلاش می کنند.

الحوثی افزود: آزادسازی نوار غزه در فلسطین و پیروزی های حزب الله در لبنان نمونه هایی از موفقیت و ثمربخشی تجربه جهاد و شهادت است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در ایران تجربه ای است که ثمربخشی فداکاری را به اثبات رساند و نتیجه آن آزادی ایران از سلطه گری امریکا و نظام شاه بود

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان داشت: تحرک علنی برای سازش، روابط برخی نظام ها با دشمن اسراییلی را برملا کرد تا این رژیم اشغالگر بتواند به نیابت از آمریکا رهبری منطقه را به عهده بگیرد، حضور دشمن اسراییلی در فلسطین وضعیتی غیرقانونی و ظالمانه و جنایتکارانه و مصادره و تضییع حقوق و ریختن خون بیگناهان است

الحوثی تاکید کرد: تمام تلاشها برای تغییر نوک پیکان دشمنی به داخل جهان اسلام و هدایت آن به سمت ایران و محور مقاومت درواقع برای دور کردن امت اسلامی از مقابله با دشمنانش است. امریکایی ها و صهیونیستها نخستین کسانی بودند که از خطر ایران سخن گفتند، پیش از آنکه این سخن مرتب از سوی سعودی ها و اماراتی ها تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: مساله فلسطین برای ما مساله محوری باقی خواهد ماند، شهید سلیمانی و شهید مهندس و همراهانشان شهدای امت اسلامی هستند.

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *