خانه / جشنواره / افزایش چشمگیر فارسی آموزان در بوسنی و هرزگوین

افزایش چشمگیر فارسی آموزان در بوسنی و هرزگوین

دور جدید کلاسهای آموزش زبان فارسی به همت رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در بوسنی و هرزگوین و با مشارکت بنیاد سعدی در سارایوو افتتاح شدبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از سارایوو ، دور جدید کلاسهای آموزش زبان فارسی به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین و با مشارکت بنیاد سعدی، در رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم امیر حسین نوری رایزن فرهنگی سفارت ایران و نماینده بنیاد سعدی در بوسنی و هرزگوین ضمن خوش آمدگویی به فارسی آموزان ، اعلام کرد : دور جدید کلاسهای آموزش زبان فارسی با استفاده از منابع آموزشی بنیاد سعدی ادامه خواهد یافت .
وی افزود در این دوره از کلاس ها حدود ۵۵ فراگیر در سه سطح مقدماتی، پیش میانی و میانی حضور خواهند داشت که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۳۰ نفره فراگیران در دوره مقدماتی مواجه بوده است. وجود این تعداد متقاضی سبب شده تا دو کلاس در سطح مقدماتی به کلاسهای قبلی اضافه شوند.
سپس نماینده بنیاد سعدی خطاب به کلیه فراگیران دوره اظهار داشت: نشست های ادبی ماهیانه رایزنی فرهنگی و همچنین برنامه های دیگر از قبیل نمایش فیلمهای سینمایی ایرانی به زبان فارسی، بزرگداشت مشاهیر فارسی، برپایی مناسبتهای ایرانی و … از جمله برنامه هایی هستند که مهارتهای ۴ گانه شما برای یادگیری هرچه بهتر زبان فارسی را فراهم می آورد و امیدواریم با این فعالیتهای رایزنی فرهنگی راه برای یادگیری شما لذت بخش تر شود.
آلما یشاروویچ، مدرس سطوح مقدماتی و پیش مقدماتی این دوره نیز ضمن اشاره به اشتراکات زبان فارسی و بوسنیایی فراگرفتن این زبان را برای مطالعه فرهنگ و هنر و تاریخ ایران مفید دانست آشیدا لیتو مدرس سطح میانه این دوره نیز خطاب به فراگیران گفت: زبان فارسی زبان یک تمدن تاریخی و غنی است. شما با یادگیری این زبان با یک فرهنگ، تاریخ و ادبیات غنی آشنا می شوید که این امر دید شما به دنیا و زندگی را به شکل بسیار مثبتی تغییر خواهد داد.

افزایش چشمگیر فارسی آموزان در بوسنی و هرزگوینافزایش چشمگیر فارسی آموزان در بوسنی و هرزگوینافزایش چشمگیر فارسی آموزان در بوسنی و هرزگوین

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *