خانه / جشنواره / کاپیتولاسیون تمام شد! گذشت دوران بزن در رویی

کاپیتولاسیون تمام شد! گذشت دوران بزن در رویی

واکنش ظریف به تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران

واکنش ظریف به تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران

وزیر خارجه ایران، مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای پرواز ماهان را بی‌قانونی توصیف کرده و گفت قانون‌شکنان را باید قبل از اینکه فاجعه بیافرینند، متوقف کرد.

العالم _ ایران سیاسی

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) به تعرض جنگنده‌های آمریکایی برای یک فروند هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه واکنش نشان داد.

ظریف در صفحه توئیتر خود با اشاره به حضور غیرقانونی نظامیان آمریکا در منطقه «التنف» واقع در شرق سوریه، نوشت: «آمریکا به صورت غیرقانونی سرزمین یک کشور دیگر را اشغال می‌کند و سپس پرواز مسافربری از پیش برنامه‌ریزی شده را آزار می‌دهد – جان مسافران غیرنظامی بی‌گناه آن را به خطر می‌اندازد – به بهانه اینکه از نیروهای اشغالگر خود حفاظت کند».

وی در ادامه افزود: «گستاخی برای افزودن بی‌قانونی روی بی‌قانونی. قانون‌شکنان باید قبل از اینکه فاجعه [درست شود]، متوقف شوند».

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *