خانه / جشنواره / ضربه_متقابل

ضربه_متقابل

👊ضربه متقابل

💪از هنگامی که مقام معظم رهبری در ملاقات نخست وزیر عراق فرمودند که ما جنایت آمریکایی ها در شهادت حاج قاسم سلیمانی را فراموش نمی کنیم و قطعاً ضربه متقابل خود را به آمریکایی ها وارد خواهیم کرد ، ترامپ و فرماندهان نظامی و اطلاعاتی آمریکا یقین کردند که حتماً این تهدید عملی خواهد شد .

❌ آنها رهبری نظام را به خوبی می شناسند و می دانند برخلاف حسن روحانی که اگر صد تا وعده و وعید بدهد ، به یکی از آنها هم عمل نخواهد کرد ، رهبری نظام حتماً به تهدید خود عمل خواهد کرد .

👊شیطان بزرگ و نوچه های داخلیش از آن موقع تا کنون خواب راحت نداشته و منتظر هستند تا ببینند این ضربه متقابل کی و کجا و چگونه وارد خواهد شد .

😖آن دسته از لیبرال های غربزده و واداده در برابر آمریکا ، که هنوز توافق استعماری و ضد ملی و خسارت محض برجام را یک توافق برد ـ برد می دانند ، نگرانند که نکند در اثر ضربه متقابل ، روح برجام آسیب ببیند ! و کدخدا ناراحت شده ، اخم کند !

❗️به نیروهای انقلابی که قرار است در زمان و مکان مناسب ، ضربه متقابل را به شیطان بزرگ وارد کنند ، می گوئیم که مراقب باشند سرپل های داخلی آمریکا ، از زمان و مکان این اقدام مطلع نشوند ؛ چون ممکن است مانند طرح عملیات علیه پایگاه التاجی آمریکا در عراق در دی ماه ۹۸ ، خبر آن را بلافاصله پس از جلسه شورای امنیت ملی ، به آمریکایی ها اطلاع دهند .

😱ان شاءالله این جرثومه های فساد هم ، در آینده ی نه چندان دوری ، در دادگاه حاضر و به سزای خیانت هایشان خواهند رسید .

ضربه_متقابل

شبکه_نفوذ

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *