خانه / جشنواره / عملیات عمرانی در معابر منتهی به مدارس شمال تهران اجرا شد

عملیات عمرانی در معابر منتهی به مدارس شمال تهران اجرا شد

 عملیات عمرانی در معابر منتهی به مدارس شمال تهران اجرا شد
شهردار منطقه یک اعلام کرد:
         
عملیات عمرانی با هدف ساماندهی معابر منتهی به مدارس و  آغاز سال تحصیلی جدید در شمال تهران اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با بیان مطلب فوق  اظهار داشت: طرح عمران مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پروش منطقه یک و بازدید مدیران اجتماعی نواحی ده گانه از سطح منطقه و بررسی وضعیت عمرانی مدارس، طبق اولویت و نیازسنجی به اجرا رسید.
وی گفت: در همین راستا بیش از ۷ هزار تن آسفالت دستی در معابر پخش و ۲ هزار متر طول تکجدول، کانیو و…مرمت ،۲۶۵ دریچه نصب و ترمیم و… شد.
موسوی افزود : نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی و تعمیر  سرویس های بهداشتی، تأسیسات ، آبخوری ها  آسفالت محوطه و … از اقدامات اجرایی است.
شهردار منطقه یک  آغاز سال تحصیلی جدید را مقارن با هفته دفاع مقدس دانست و گفت: این دوران یادآور تلاش ها، ایثارگری ها و جانفشانی های نسلی است که در بین آنان الگوهای بزرگی در عرصه ایثار و شهادت به جامعه معرفی شد و دانش آموزان این نسل به عنوان سرمایه های اصلی کشور باید در عرصه های علمی پر توان پیش بروند چرا که کشورها و ملت هایی که به تولید علم و تبدیل دانش به فن آوری مجهز شده اند صاحبان قدرت در تمامی زمینه ها هستند. 
وی با اشاره به ارائه خدمات مراکز فرهنگی، آموزشی شهرداری منطقه یک به آموزش و پرورش  گفت: مرکز علوم و ستاره شناسی، موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد –  و دیگر مراکز فرهنگی شهرداری منطقه یک … آماده خدمات رسانی علمی به دانش آموزان است .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *