خانه / جشنواره / حضور موثر تسهیل گران کسب و کار در مرکز نوآوری

حضور موثر تسهیل گران کسب و کار در مرکز نوآوری

معاون اجتماعی شهرداری منطقه یک:
مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری، موجب اشتغال آفرینی پایدار می شود
حضور موثر تسهیل گران کسب و کار در مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری، امکانی ویژه برای توسعه بازار استارت آپ ها و با توجه به ظرفیت های ویژه منطقه یک در حوزه گردشگری، موجب برندسازی خدمات گردشگری سلامت در کشور و اشتغال آفرینی پایدار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در مراسم آغاز به کار اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری در حوزه گردشگری سلامت که در بوستان جمشیدیه برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: برای اولین بار در کشور مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری حوزه گردشگری به همت شهرداری منطقه یک و با حمایت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با هدف حمایت از استارت آپ های حوزه گردشگری به ویژه فعالان حوزه گردشگری سلامت ایجاد شد.
سجادی گفت:  این مرکز بنا دارد با حمایت ویژه از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه هایی من جمله گردشگری ورزشی، درمانی، تندرستی،غذا، ماجراجویانه و گردشگری شهری مقدمات رشد و توسعه این مجموعه ها را در عرصه های داخلی و بین المللی فراهم آورد.
وی تأکید داشت: خدمات این مجموعه شامل خدمات مشاوره مدیریت، خدمات حقوقی، حمایت های اجرایی جهت عقد قراردادهای داخلی و بین المللی واتصال به شبکه های اقتصادی بین المللی مرتبط از جمله خدمات ویژه این مرکز به شمار می آیند.
سجادی اشاره کرد: با توجه به شعار مدیریت شهری تهران با عنوان “تهران؛ شهری برای همه” همه ما تهران را ایرانی کوچک می دانیم به واسطه اینکه همه اقوام در آن حضور جدی دارند و باید به آحاد مردم خدمات مناسب رساند.
در پایان این مراسم شهردار منطقه یک، معاونان و مدیران شهری  ضمن گفت و گو با مدیران و فعالان این حوزه در خصوص برنامه های پیش رو، از غرفه استارت آپ های فعال در حوزه گردشگری سلامت بازدید بعمل آمد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *