خانه / جشنواره / افزایش ۲۳ درصدی قیمت محصولات سایپا

افزایش ۲۳ درصدی قیمت محصولات سایپا


رییس شورای رقابت در جلسه ستاد تنظیم بازار اعلام کرد:

افزایش ۱۰ درصدی قیمت محصولات ایران خودرو و افزایش ۲۳ درصدی قیمت محصولات سایپا

افزایش 10 درصدی قیمت محصولات ایران خودرو و افزایش 23 درصدی قیمت محصولات سایپا

رییس شورای رقابت در جلسه ستاد تنظیم بازار در خصوص قیمت‌گذاری خودرو، بیان کرد: شورای رقابت با انجام کار کارشناسی و محاسبات لازم رأی به افزایش قیمت متوسط ۱۰ درصدی محصولات ایران خودرو و افزایش قیمت متوسط ۲۳ درصدی محصولات سایپا داده است. 

به گزارش شاتا، رضا شیوا در خصوص علت افزایش بیشتر قیمت محصولات سایپا نسبت به ایران خودرو، افزود: در بهمن ماه ۱۳۹۷ محصولات ایران خودرو ۸۴ درصد و محصولات سایپا ۶۴ درصد افزایش قیمت داشته است و به همین جهت در تصمیم جدید شورای رقابت این بار رای به افزایش قیمت محصولات سایپا داده شد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد، گفت: با استفاده از روش های سه گانه فروش شامل فروش فوقالعاده ، پیش فروش و روش مشارکت در تولید، مصرف کننده واقعی مشخص می شود و قیمت‌های واقعی نیز در بازار خود را نشان خواهد داد.

رییس شورای رقابت ادامه داد: در همین راستا نرخ بهره وری را که باید ۲.۵ درصد کاهش می دادیم برای رساندن خودرو به دست مصرف کننده واقعی به صفر رساندیم.

شیوا تصریح کرد: البته مراجع نظارتی باید در میدان باشند و بر عملیاتی شدن روش های فروش و بازار خودرو نظارت داشته باشند تا دلالان و سودجویان نتوانند عرض اندام کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *