خانه / جشنواره / توسعه برنامه های محله محور در سایه رصد فرهنگی

توسعه برنامه های محله محور در سایه رصد فرهنگی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک: 
توسعه برنامه های محله محور در سایه رصد فرهنگی محلات محقق می شود

شناسایی، ارزیابی و آینده نگری جریان های فرهنگی اجتماعی محلات اهمیت بسزایی دارد که انجام این مهم در سایه رصد فرهنگی و برنامه ریزی درست برای اجرای آن محقق خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ،سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در نشستی که با حضور شهردار ناحیه سه ، دبیر شورایاری محله امامزاده قاسم(ع)، مدیرمحله و مدیراجتماعی و فرهنگی آن ناحیه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت:  لازمه انجام هر فعالیت و تصمیم گیری عالمانه، داشتن آمار و اطلاعات صحیح و نیازسنجی دقیق هرمحله آن هم در کوچک ترین پهنا و مقیاس ممکن است.
سجادی گفت:  برنامه ریزی و سیاستگذاری محله محور، از شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی ایجاب می کند که به طور پیوسته و مداوم رصد محله صورت پذیرفته و هرساله اطلاعات محله به روز رسانی شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک افزود: اقدامات فرهنگی و دسترسی به واقعیات موجود در مناطق و محلات شهر و همچنین مشارکت دادن مردم در شناسایی و حل مسائل و مشکلات فرهنگی اجتماعی محله خود نویدبخش تغییر و تحول در برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی و نهادینه سازی کار عالمانه در حوزه فرهنگ، به خصوص در شهرداری خواهد بود.وی در این جلسه به مشکلات سرای محله ،حسینیه امامزاده قاسم (ع) و احداث درمانگاه به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه طرح های فرهنگی مناسب با نیاز محله رسیدگی کرد. 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

جشنواره یاران خراسانی

به گزارش  احمد حسینی خبرنگار ماهین نیوز  و به نقل از روابط عمومی بنیاد بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *