خانه / جشنواره / دیدار با رییس بیمارستان شهدای تجریش :

دیدار با رییس بیمارستان شهدای تجریش :

طیبه شیرازی
طیبه شیرازی

‌‌سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در دیدار با رییس بیمارستان شهدای تجریش :
اقدامات فرهنگی برای ارتقاء نشاط اجتماعی در بیمارستان ها اجرا می شود
اجرای برنامه ها و اقدامات  فرهنگی برای ایجاد نشاط و شادابی بین بیماران کرونایی و کادر درمانی از اقداماتی است که با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در بیمارستان ها انجام می شود.
به گزارش طیبه شیرازی خبرنگار ماهین نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی در دیدار با دکتر خشنود رییس بیمارستان شهدای تجریش،معتمدین و نمایندگان ستاد مردمی اظهار داشت: منطقه یک جز مناطق پیشرو در مقابله با ویروس کرونا بوده که می توان به گندزدایی ،ضد عفونی ،رفع آلودگی معابر،سطل ها و مخازن زباله،ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و بی آرتی، مترو،اتوبوس ها،مکان های عمومی چون مساجد، درمانگاه ها،بیمارستانها،مراکز خرید، بازارچه هاو بوستانها به صورت ویژه و با استانداردهای بهداشتی اشاره کرد.
وی با اشاره به خدمات رسانی ویژه به بیمارستان ها گفت: در این مقطع شهرداری آماده اجرای برنامه ها و اقدامات فرهنگی در بیمارستان های شهدای تجریش و مسیح دانشوری است که درمان بیماران کرونایی را برعهده دارند و همچنین بازپیرایی بیمارستان ها ،خط کشی معابر و ایجاد فضای روحیه بخش در آن را مد نظر خواهیم داشت.
موسوی تصریح کرد: ویروس کرونا و مقابله با آن در کنار مشکلات ایجاد شده، آموزش هایی را نیز برای ما به همراه داشت و با عث تغییر رفتارهای غلط اجتماعی،ایجاد حس همدلی و مودت،تقویت روحیه فداکاری و ایثار، در جامعه ما شد.
وی شرایط آرام ترافیکی را زمان مناسبی برای اجرای طرح های ترافیکی دانست و گفت: در حال حاضر شهر خلوت تر هست و این امر فرصتی را ایجاد کرده تا مدیران شهری و راهنمایی و رانندگی منطقه با برنامه ریزی، همکاری، هماهنگی و انسجام بیشتر فعالیت های عمرانی و ترافیکی را با سرعت بیشتری در منطقه اجرا کنند تا پس از مهار کرونا و حضور مجدد شهروندان در سطح شهر ترافیک منطقه یک کاهش محسوس و کیفیت تردد ها ارتقاء یابد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بخش ویژه «کتاب و سینما» در جشنواره فیلم کوتاه تهران فراخوان داد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اعلام جوایز نقدی بخش‌های مختلف؛بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و‌یکمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *