خانه / جشنواره / آلکاظمی دو تابعیتی است

آلکاظمی دو تابعیتی است

۰

ارسال شده از سروش+:
🔴 الکاظمی؛ معامله غربگراهای ایران با آمریکا!

تحولات_عراق

🔻 الکاظمی در سال ۱۹۸۰ از عراق خارج و پس از سقوط صدام در سال ۲۰۰۳ وارد اربیل عراق میشود و مشغول کار رسانه‌ای میشود ، ایشان قبل از مسئولیت سازمان اطلاعات عراق هیچ مسئولیت قبلی نداشته است ، وی دو تابعیتی بوده و جزء شهروندان آمریکا نیز محسوب می‌شود.

🔻چندی پیش پس از ادعای بی‌سند ترامپ در کشتن ابوبکر بغدادی، وی بعنوان رئیس سازمان اطلاعات عراق مصطفی الکاظمی به کمک جنگ تبلیغاتی آمریکا آمده و با صدور پیامی این عملیات را با هماهنگی سازمان اطلاعات عراق اعلام می‌نماید!

🔻پس از عملیات تروریستی آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرماندهان حشدالشعبی اعلام داشتند مصطفی الکاظمی متهم به همکاری با آمریکایی‌ها در این عملیات تروریستی بوده است، فرمانده کتائب حزب‌الله عراق الکاظمی را مهره آمریکا در عراق دانسته و از نقش محوری وی در ترور حاج قاسم پرده برداشته است!

🔻در ادامه می‌بایست به سفر اخیر آقای شمخانی به عراق اشاره کرد ، ایشان با الکاظمی دیداری داشته و گویا این نشست در تعیین نخست‌وزیری الکاظمی مهم بوده است!

⭕️ حال سوال اینجاست ، آیا ممکن است دولت غربگرا همزمان با اپدمیک کرونا مذاکره جدیدی را طرح‌ریزی و برای احیای برجام به نخست‌وزیری که مهره آمریکایی‌ها بشمار می‌آید در عراق تن دهد؟

🔻 اخراج نیروهای آمریکایی از عراق طبق مصوبه پارلمانی این کشور یکی از مهمترین موضوعاتی‌ست که میبایست طبق قانون اجراء گردد.

⭕️ آمریکایی‌ها وقتی در صحنه رویارویی سخت ؛ شکست می‌خورند و عقب نشینی میکنند بلافاصله سناریوی سیاسی و لابی‌گری‌های سیاسی مخفی و پروژه نفوذ دادن مهره‌های خود را در دستور کار قرار میدهند ؛

⭕️ آمریکایی‌ها با حمایت از الکاظمی به دنبال ایجاد حاشیه امن و اجرای سیاست‌های خود که مهمترین آنها در حال حاضر ، لغو مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج آمریکایی‌ها از خاک عراق است میباشد !

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کشتی های مجاز باید حامل دانشجویان باشند

According to Yemen, only ships carrying at least ten American student fighters are allowed to pass to Gaza

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *