خانه / جشنواره / ضیافت شاعران

ضیافت شاعران

گردهم آیی شاعران و علاقه‌مندان شعر به مناسبت حماسه «وعده صادق» در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عملیات وعده صادق خود را با رمز یا رسول‌الله (ص) با موفقیت به سرانجام رساند و ضمن تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در جسارت حمله به کنسولگری ایران در دمشق، یکبار دیگر ثابت کرد که بنای این رژیم پوشالی سست‌تر از خانه عنکبوت است و دیگر به پایان عمرش نزدیک می‌شود.

این اقدام شیرینی ایام و شکر شدن کام کل آزادمردان و دلیرزنان جبهه مقاومت را موجب شد و قرار است شاعران و ادب‌دوستان به حکم این شیرینی از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه (بیست‌وهشتم فروردین ۱۴۰۳) در فرهنگسرای انقلاب گردهم بیایند و از این پیروزی ضیافت کلمه‌ایی برپا کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این گردهم آیی که با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود، می‌توانند در روز و ساعت اعلام شده به بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان کمیل، بین اخلاقی و خوش مقام، رو به روی ایستگاه مترو کمیل، سالن اجتماعات فرهنگسرای انقلاب مراجعه کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *