خانه / جشنواره / ابرقدرتی ایران بر همه ثابت شد

ابرقدرتی ایران بر همه ثابت شد

 هواداران جبهه مقاومت فلسطین در پاکستان در حمایت از عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی به خیابان‌ آمده و با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا اقصی» همبستگی خود را با ایران ابراز کردند.‌

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، تجمع ضدصهیونیستی حامیان عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل به اهتمام بنیاد حمایت از فلسطین در شهر کراچی واقع در جنوب پاکستان برگزار شد.

هواداران مقاومت فلسطین اعم از فعالان سیاسی، نخبگان دینی، چهره‌های اقلیت مذهبی، زنان و کودکان با تجمع در مقابل باشگاه خبرنگاران کراچی، شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و لبیک یا اقصی را فریاد زدند.‌

این هواداران موفقیت عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدامات تروریستی اسرائیل به ویژه حمله اخیر صهیونیست‌ها به سرکنسولگری ایران در شهر دمشق را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

سخنرانان در جمع حامیان عملیات وعده صادق گفتند که دفاع جانانه از فلسطین و برائت از هرگونه سازش با رژیم جعلی اسرائیل مطابق با اندیشه‌های «محمدعلی جناح» بنیانگذار فقید پاکستان است و ما از هر اقدام در حمایت از مردم غزه و تلاش برای مساله فلسطین قاطعانه حمایت می‌کنیم.

شخصیت‌های پاکستانی افزودند که ما عملیات موفق ایران علیه رژیم صهیونیستی را به نیروهای مسلح و مردم ایران تبریک می‌گوییم زیرا این اقدام احساسات همه ملت‌های حامی فلسطین و جبهه مقاومت را منعکس کرد.

صابر ابو مریم دبیرکل بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان با تمجید از پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل، گفت: ملت‌های آزادی خواه جهان در کنار فلسطینی ها هستند و اکنون دولت‌های اسلامی نیز همبستگی خود را با ایران اعلام کنند.

وی تاکید کرد: ملت‌های منطقه در کنار جبهه مقاومت هستند و تا آزادی بیت المقدس و پایان اشغالگری رژیم نامشروع صهیونیستی حامی نبرد فلسطینی ها خواهند بود.

شرکت‌ کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین، نیروهای مقاومت از جمله فرزندان شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس خواستار عکس العمل سازمان‌های بین المللی علیه جنایات اسرائیل و پاسخگو کردن حامیان رژیم صهیونیستی برای اعمال فوری آتش بس در غزه شدند.

وزارت امور خارجه پاکستان صبح امروز با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از تحولات فعلی خاورمیانه، خواهان خویشتنداری همه طرف‌ها شد و اعلام کرد: اسلام‌آباد پیش‌تر نسبت به پیامدها و خطرات حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *