خانه / تمدن پژوهی / ضیافت افطاری بیمه دی

ضیافت افطاری بیمه دی

به گزارش ماهین نیوز وبه نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این ضیافت که جمعی از خبرنگاران حوزه‌های مالی و اقتصادی حضور داشتند، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی ضمن خوش‌آمدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت.

همچنین

📌دیدار و تبریک نوروزی مدیرعامل محترم با همکاران ستادی

مدیرعامل بیمه دی با همراهی معاونین شرکت، ضمن حضور در واحدهای ستادی با همکاران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت طی دیدار با همکاران ساختمان‌های ستاد، نیل، جبران و شعبه‌ی ممتاز مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز، در جمع همکاران اظهار امیدواری کرد؛ شروع سال جدید ۱۴۰۳ که همراه با ماه ضیافت الهی و نشاط قرآنی است، انگیزه‌ای مضاعف برای تلاش و پویایی همه‌ی کارکنان و همکاران شریف و خدوم بیمه دی در راستای تحقق اهداف و چشم‌اندازها باشد.
🆔@dayins24

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ترافيك گرسنه ها و بيكار ها و ندار ها!

ترافیک گرسنه ها و بیکار ها و ندار ها!

آیا ترافیک سنگین جاده ها نشان بی پولی ، بیکاری ، فقر و گرسنگی مردم ایران است؟ آیا اینها فقط تعداد انگشت شماری هستند؟ خط فقر کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *