خانه / غزنه تا غزه / ایرانی کشی

ایرانی کشی

شهرک‌نشینان اسرائیلی جشن ایرانی‌کشی برگزار کردند

۱۴۰۳/۰۱/۵ ۱۶:۴۵

۴۰۵۶۳۲۶

گروه: سایت خوان

باشگاه خبرنگاران جوان : ده‌ها شهرک نشین صهیونیست در اولین روز از تعطیلات موسوم به «پوریم» یا جشن ایرانی‌کشی که در امروز یکشنبه تا فردا دوشنبه ادامه دارد، تحت حمایت نیروهای نظامی اشغالگر به مسجد الاقصی یورش بردند.

شهرک‌نشینان اسرائیلی جشن ایرانی‌کشی برگزار کردند

براساس گزارش عربی پست، اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی از هجوم بیش از ۱۰۰ شهرک نشین از سمت دروازه مغربی به مسجدالاقصی در روز اول عید پوریم خبر داد و افزود که شهرک نشینان به گردش‌های تحریک آمیز در صحن‌های الاقصی پرداخته و مراسم تلمودی را با حمایت پلیس اشغالگر انجام دادند.

 

از سویی دیگر خبرگزاری فلسطین گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر برای تامین امنیت یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی، به نمازخانه القبلی یورش بردند. این خبرگزاری به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که پلیس صهیونیستی نظارت بر ورودی‌های مسجدالاقصی و دروازه‌های اصلی قدس قدیمی را تشدید کرده و مردان جوان را از ورود به مسجد منع کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *