خانه / جشنواره / محمد مصدق استعفا کرد

محمد مصدق استعفا کرد

عباس امیری‌فر در گفت‌وگو با «فردا»:
در جمهوری اسلامی هیچ مسئولی مصونیت ندارد/ در این نظام دیده‌ایم که قائم مقام رهبری هم عزل شده است
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ – ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۰۶۴۵
یک تحلیلگر فعال سیاسی گفت: در نظام جمهوری اسلامی دیده‌ایم که عدم سیاسی یک رئیس‌جمهور گرفته شده یا حتی قائم مقام رهبری به دلیل تخلفاتش عزل شده است.

گروه سیاست سایت فردا: استعفای محمد مصدق از معاون اولی قوه قضائیه دست‌مایه سیاه‌نمایی‌های رسانه معاند شده است اما برخلاف فضاسازی‌های آنها این استعفا نشان داد در نظام ایران هر فردی که تخلفی کند یا حتی اطرافیانش در مظان اتهام قرار داشته باشد هم یا خودش کنار می‌رود یا کنار گذاشته می‌شود.

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «استعفای معاون اول قوه قضائیه را باید به فال نیک گرفت زیرا نشان داد که در جمهوری اسلامی هیچ یک از مسئولان در مصونیت به سر نمی‌برند و همه در برابر قانون یکسان‌اند که خدا کند در ادامه مسیر هم همین‌طور باشد».
او ادامه داد: «هر مسئولی اگر دچار خطایی شد یا اطرافیانش باعث می‌شدند که با حضور او در مسئولیت اعتماد عمومی مخدوش شود خوب است که استعفا دهد. البته من حضور آقای محمد مصدق در قوه قضائیه را تقصیر آقای اژه‌ای نمی‌دانم زیرا او از دوره آقای صادق لاریجانی باقی مانده بود».
این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «این را هم بگویم که مردم انتظار دارند حالا که این فرد استعفا داده است فردای روز مسئولیت مهم دیگری نگیرد و مثلا نرود ناگهان یکی از قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور شود».
امیری‌فر در پایان گفت: «دشمنان همواره سیاه‌نمایی می‌کنند و هر اتفاقی رخ دهد چه فردی استعفا بدهد یا ندهد آنها تحلیلی خود مبتنی بر سیاه‌نمایی را دارند. در نظام جمهوری اسلامی دیده‌ایم که حتی قائم مقام رهبری هم به دلیل تخلفاتش عزل شده است یا عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور در این نظام گرفته شده است. امام آقای منتظری را عزل کرد تا نشان دهد نظام با هیچ تخلفی تعارف ندارد و همین بود که نظام بیمه شد. حالا هم همین‌طور است».

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *