خانه / جشنواره / فلسطین پیروز است

فلسطین پیروز است

خبرگزاری قدس:
✅ توماس فریدمن: جایگاه اسرائیل در میان کشورهای متحد آن، به سرعت در حال افول است

🔸توماس فریدمن تحلیلگر روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در تحلیلی با عنوان «اسرائیل در حال از دست دادن بزرگ ترین دارایی‌های خود است»، نوشت: در روزهای گذشته، سفری به دبی، عمان و هند داشتم و اگر بخواهم جمع‌بندی دیدارهایم با مردم این مناطق را به «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا و همین طور مقامات اسرائیل ارائه کنم باید بگویم جایگاه اسرائیل در میان کشورهای متحد آن، به سرعت در حال افول است.

🔸این تحلیلگر آمریکایی، شکست از محور مقاومت در شمال، جنوب و شرق سرزمین های اشغالی را سومین بُعد شکست این رژیم دانست و نوشت: در بُعد نظامی، اسرائیل از طرف لبنان، سوریه، عراق و یمن تحت فشار است.

🔸این کارشناس مسائل بین‌الملل به طور ضمنی اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی فلسطینی‌ها در غزه است تا بتواند با کاهش جمعیت فلسطینی‌ها، راحت‌تر این منطقه را کنترل کند.

🆔@Qodsnewsagency

✅ قسام نفربر اسرائیلی را منهدم کرد

🔸گردان‌های قسام اعلام کرد یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب محله تل الهوا در شهر غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ منهدم کرده است.

🆔@Qodsnewsagency

✅ دفاع آمریکا از وتوی قطعنامه آتش بس

🔸رابرت وود، نماینده آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل:در حال کار بر روی پیش‌نویس قطعنامه جدید سازمان ملل در مورد غزه هستیم.

🔸این پیش‌نویس به آتش‌بس موقتی دست خواهد یافت که منجر به آزادی گروگان ها و ارسال کمک ها به غیرنظامیان فلسطینی خواهد شد.

🔸ما متعهد به تعامل در روزهای آینده در مورد این قطعنامه هستیم.آمریکا در روزهای گذشته پیش نویس قطعنامه پیشنهادی الجزایر که خواستار آتش بس فوری بشردوستانه بود را وتو کرد.

🆔@Qodsnewsagency

✅ قاهره: آتش‌بس تا پیش از ماه رمضان در غزه اجرایی می‌شود

🔸«سامح شکری» وزیر خارجه مصر شامگاه امروز دوشنبه گفت: «مذاکرات بین اسرائیل و جنبش حماس به نقطه‌ای نرسیده است که بتوانیم درباره آتش‌بس در نوار غزه سخن بگوییم».

🔸شکری با بیان اینکه «تماس‌های فشرده‌ای بین طرفین در جریان است»، هیچ اشاره‌ای به جزئیات مذاکرات نکرد و گفت: «باید وظیفه اطمینان یافتن از ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه به نهادهای سازمان ملل واگذار شود».

🔸وی با اشاره به کودکانی که در غزه از گرسنگی می‌میرند، افزود: «ادامه وضعیت کنونی در غزه می‌تواند به گسترش دامنه درگیری منجر شود. قاهره با قطر تلاش می‌کند به آتش‌بس جزئی دست پیدا کند که منجر به آتش‌بس کامل و آزادی اسرا شود».

🆔@Qodsnewsagency

✅ عضو دفتر سیاسی حماس:
تلفات دشمن در غزه سنگین است/ نتانیاهو به دلایل شخصی قصد توقف جنگ را ندارد

باسم نعیم عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس:

🔸 تلفات و خسارات دشمن صهیونیستی در نوار غزه بسیار سنگین است و ما روزانه در مورد آن می‌شنویم.

🔸 تصمیم توقف جنگ در غزه در اختیار دولت آمریکا است.

🔸 حماس نرمش و انعطاف زیادی در جریان مذاکرات برای آتش‌بس در غزه نشان داده است.

🔸نتانیاهو به دلایل شخصی و حزبی قصد توقف جنگ علیه غزه را ندارد و اکنون تو در زمین آمریکا است.

🆔@Qodsnewsagency

⭕️ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا در نوار غزه تا این لحظه به بیش از ۳۰۵۳۴ نفر افزایش یافته است و شمار مجروحان هم به بیش از ۷۱۹۲۰ نفر رسیده است.

🆔@Qodsnewsagency

🎥 صحنه‌هایی از رویارویی مجاهدان گردان‌های قسام با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اطراف محله تل الهوا در جنوب شهر غزه

🆔@Qodsnewsagency

🎥 وحشی گری صهیونیست ها

🔸اپراتور پهپاد اسرائیلی دو مرد از اهالی غزه را به جرم حمل آرپی‌جی هدف قرار می‌دهد، اما در واقع چیزی جز یک دوچرخه و یک کیسه آرد نداشتند.

 

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *