خانه / تمدن پژوهی / نتانیاهو را بکشید

نتانیاهو را بکشید

✅ عضو پارلمان رژیم صهیونیستی: نتانیاهو یک بیمار روانی است

🔸عوفر کاسیف نماینده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با بیان اینکه کابینه نتانیاهو دشمن شماره یک اسرائیلی هاست و باید سرنگون شود گفت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم یک بیمار روانی است که فقط به فکر خودش است و به زندگی اسرای اسرائیلی در غزه اهمیت نمی‌دهد.

🔸کاسیف با بیان اینکه از دیوان بین المللی دادگستری انتظار داریم جنگ در غزه را متوقف کند، افزود: من فکر نمی‌کنم که اسرائیل برای تحقق خواسته‌های دیوان بین المللی دادگستری کاری را که باید انجام می‌داد، انجام داده باشد.

🔸وی با تاکید بر اینکه کابینه نتانیاهو دشمن شماره یک اسرائیلی هاست و باید سرنگون شود، گفت: اگر جنگ غزه متوقف شود اسرای اسرائیلی در غزه به سلامت به خانه‌های خود باز می‌گردند.

🔸کاسیف همچنین با بیان اینکه ما باید نتانیاهو را از طریق نافرمانی مدنی مسالمت آمیز مجبور کنیم تا قدرت را ترک کند، افزود: او نه تنها مسئول کشتار مردم غزه است بلکه مسئول زشت نشان دادن چهره اسرائیلی هاست.

ادامه خبر: http://qodsna.com/fa/386837

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مرگ بر اسرائیل

میدل ایست آیز: تظاهرات دانشجویی می‌تواند لحظه از دست دادن غرب برای اسرائیل را رقم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *