خانه / Ahmad Mahini / گروه آمریکایی حامی فلسطین‌

گروه آمریکایی حامی فلسطین‌

 یک گروه آمریکایی حامی حقوق فلسطینی‌ها از سیاست‌های دولت جو بایدن دولت آمریکا در قبال جنگ غزه انتقاد کرد و گفت: دولت ما فراتر از شر است.

به گزارش ایرنا، «کارزار آمریکایی حامیان حقوق فلسطینی‌ها» یکشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا قصد دارد دوباره رای‌گیری شورای امنیت درباره آتش‌بس در غزه را وتو کند. بدین ترتیب، اسرائیل همچنان به قتل فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد.

این گروه افزود: آمریکا بارها مانع آتش‌بس شده است. اسرائیل از هشتم دسامبر (۱۷ آذر) که قطعنامه آتش‌بس وتو شد بیش از ۱۳ هزار فلسطینی را کشته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین یکشنبه اعلام کرد که آمار کل شهدای نوار غزه به ۲۸ هزار و ۹۸۵ و آمار زخمی ها به ۶۸ هزار و ۸۸۳ نفر از آغاز حملات به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) رسید.

نخستین آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به مدت یک هفته از ۲۴ نوامبر تا ۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۴ تا ۱۱ آذرماه) و با میانجی‌گری قطر، مصر و آمریکا برقرار شد. به موجب این آتش‌بس، درگیری متوقف، اسرا میان دو طرف رد و بدل و کمک‌های بشردوستانه نیز وارد غزه شد.

رژیم صهیونیستی مدعی است که همچنان ۱۳۴ اسیر اسرائیلی در غزه هستند، همزمان منابع فلسطینی اعلام کردند که حدود ۸ هزار و ۸۰۰ فلسطینی نیز همچنان در زندان‌های این رژیم محصور هستند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

اتحادیه اروپا پولی ندارد

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفت: اروپا پولی ندارد بدهد اینها فقط مانور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *