خانه / تمدن پژوهی / نتانیاهو را بکشید حلال است

نتانیاهو را بکشید حلال است

نتانیاهو: خواسته‌های حماس یعنی شکست برای اسرائیل که هرگز با آن موافقت نمی‌کنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی گفت که خواسته‌های حماس برای تبادل اُسرا به معنای شکست برای این رژیم بوده که هرگز با آن موافقت نمی‌کنیم.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه تاکید کرد که باید موضع اسرائیلی‌ها یکپارچه شده و این رژیم توان کافی برای چیره شدن بر حماس را دارد. وی با اشاره به گزارش‌های اخیر درباره افت شدید اقتصادی این رژیم گفت: «هیچ شکست اقتصادی وجود نداشته و گزارش‌های کلی اقتصادی، حاکی از قدرتمند بودن اسرائیل است».نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «انتخابات آخرین چیزی است که الان در اسرائیل به آن نیاز داریم».ساعتی پیش بود که رئیس اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود «باید زمانی برای انجام انتخابات زودهنگام مشخص شده و هیچ چاره‌ای جز این نیست که طی یک سال آینده نخست وزیر جدیدی تعیین شود»شبکه «کان» چند ساعت پیش گزارش داد «بنی گانتز» و «گادی آیزنکوت» که هر دو در حزب مخالف «اتحاد ملی» هستند در خلال جلسه‌ای در روز پنجشنبه نتانیاهو را به انحلال کابینه تهدید کرده‌اند. این دو وزیر از تصمیم نتانیاهو برای عدم ارسال هیئت مذاکره‌کننده به مصر جهت شرکت در گفت‌وگوها بر سر تبادل اسرا با حماس انتقاد کرده‌اند.طبق گزارش «کان»، یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل که او هم عضو کابینه جنگی است از جمله دیگر وزرای مخالف با تصمیم نتانیاهو در خصوص عدم اعزام هیئت مذاکره‌کننده به گفت‌وگوهای قاهره بوده.

روز چهارشنبه نتانیاهو اعزام هیئتی به مصر برای ادامه گفت‌وگوها بر سر توافق آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها را رد کرد. دفتر نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد اسرائیل «تسلیم خواسته‌های توهم‌آلود حماس نخواهد شد و تنها با تغییر در موضع حماس امکان پیشرفت در مذاکرات وجود دارد.»شبکه کان همچنین گزارش داد تنش‌ها در کابینه جنگی نتانیاهو به بالاترین سطح در روزهای اخیر رسیده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *