خانه / جشنواره / نتانیاهو را بکشید
سيد احمد حسيني ماهيني
سید احمد حسینی ماهینی

نتانیاهو را بکشید

✅ تلاش حزب گانتز برای برکناری نتانیاهو

🔸رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تلاش‌هایی از سوی حزب اردوگاه دولت به رهبری بنی گانتز برای برکناری بنیامین نتانیاهو از سمت نخست وزیری در جریان است.

🔸به رغم شعارهای همیشگی احزاب اسرائیلی مبنی بر وحدت در زمان جنگ، اکنون حتی شماری از مسئولان سیاسی اسرائیلی نیز از انتخابات آینده کنست سخن می‌گویند و بعضی خواستار برگزاری آن بلافاصله بعد از اتمام جنگ هستند. قبل از این نیز یائیر لاپید رهبر جریان اپوزیسیون گفته بود اوضاع جاری مستلزم برگزاری انتخاباتی فوری حتی در صورت ادامه جنگ در غزه و مرزهای شمالی است.

🔸رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که پشت پرده تلاش‌هایی از طرف گانتز برای مجاب کردن برخی وزرا و اعضای حزب لیکود به رهبری نتانیاهو برای کنار زدن او در دوره کنست کنونی در جریان است.

🔸منبع مذکور اشاره کرد که این اقدامات از مدت‌ها پیش به تدریج و پشت پرده در جریان است و نمایندگان گانتز در همین راستا با شماری از نمایندگان لیکود نیز دیدار کرده‌اند.

🔸بسیاری از نمایندگان گانتز سعی دارند از روابط خود در کنست برای تحقق این امر استفاده کنند. آن‌ها همچنین به اعضای لیکود گفته‌اند در صورت موفقیت و کنار زدن نتانیاهو و کابینه کنونی او، آن‌ها نیز به آینده سیاسی آن‌ها اهمیت خواهند داد.

🔸البته نمایندگان گانتز فعلا نام او را برای جانشینی نتانیاهو مطرح نکرده‌اند و گفته‌اند به موجب برنامه‌ای که در نظر دارند، یکی دیگر از اعضای لیکود مدت باقی مانده از فعالیت دولت کنونی نخست وزیر خواهد بود و این فرد بعدا باید برای ریاست لیکود تلاش کند تا تهدیدی برای دیگر اعضای این حزب نباشد.

🔸رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دفتر گانتز از واکنش به این اخبار خودداری کرده است.

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *