خانه / جشنواره / همه شبکه های معاند
شبکه های معاند مثل منوتو خودشان جل و ژلاس جمع کنند. والا ما بخواهیم جمع کنیم...

همه شبکه های معاند

دیروز آخرین برنامه‌های شبکه منوتو پخش و بنابر اظهارات مدیران و کارمندانش، فعالیت این شبکه ماهواره ای به پایان رسیده است.

واکنش‌ها به تعطیلی شبکه منوتو

فارس پلاس؛ واکنش کاربران: دیروز آخرین برنامه‌های شبکه منوتو پخش و بنابر اظهارات مدیران و کارمندان این شبکه، فعالیت این شبکه ماهواره ای به پایان رسیده است.

البته ممکن است که اعلام تعطیلی این شبکه، صرفاً یک بازی برای جلب توجه و سرمایه بوده باشد؛ اقدامی که پیش از این نیز شاهد انجامش توسط مدیران منوتو بوده‌ایم.

این اتفاق واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. علی کریمی یکی از هدایتگران اغتشاشات نیز در استوری اینستاگرامی با حمایت از این شبکه از اقدامات منوتو قدردانی کرد که این نشان‌دهنده همراهی و همسویی کریمی با براندازان است.

دیگر کاربران فضای مجازی به همزمانی تعطیلی این شبکه با شروع دهه فجر واکنش نشان دادند.

پایان پیام/غ

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *