خانه / تمدن پژوهی / بایدن را اعدام کنید!
یکی از این ۵نفر کشته شود : بایدن، ترامپ، نتانیاهو، ماکرون و چارلز

بایدن را اعدام کنید!

سخنرانی «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر در کارزار انتخاباتی‌اش در ایالت ویرجینیا با شعارهای حامیان مردم فلسطین قطع شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از گاردین، کارزار انتخاباتی بایدن در ویرجینیا که با دقت و گزینش از طرفداران حزبی برای یک سخنرانی تلویزیونی طراحی شده بود، به صحنه‌ فریادهای خشم مردم حاضر در سالن علیه سیاست‌های آمریکا تبدیل شد.

یکی از معترضان به سیاست‌های آمریکا در حمایت از جنایات اسرائیل در نوار غزه با در دست داشتن پرچم فلسطین رئیس جمهوری ایالات متحده را به نسل کشی متهم کرد و فریاد می‌زد: «چند بچه را در غزه کشتید؟ چند زن را در غزه کشتید؟»

در مقابل فریادهای جمعیت، بایدن ساکت و بهت‌زده دوربین‌ها را نگاه می‌کرد. سخنانش در موارد دیگری از جلسه نیز قطع شد. نکته جالب اینجاست که بایدن برای پیروزی در مقابل حزب جمهوری‌خواه روی رای مسلمانان ساکن آمریکا و اقلیت‌های دیگر حساب باز کرده است.

محمد هابه یکی از افرادی بود که در سالن سخنرانی بایدن شروع به فریاد زدن کرد. او به گاردین گفت: جامعه مسلمانان نمی‌تواند اقدامات دولت رئیس جمهوری آمریکا در نسل کشی فلسطینی‌ها را نادیده بگیرد.

وی اضافه کرد که بایدن نباید انتظار خیلی زیادی از جامعه مسلمانان داشته باشد. اقدامات دولت وی در هر جای آمریکا و در هر ایالتی پاسخ داده خواهد شد.

در یک ماه گذشته تمامی سخنرانی‌های انتخاباتی بایدن با شعارهای مداوم معترضان در حمایت از مردم فلسطین مختل شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *