خانه / Ahmad Mahini / Yankee Go Home

Yankee Go Home

النجباء: آمریکا از منطقه نرود، باید هزینه سنگینی بپردازد

جنبش مقاومت النجباء عراق با تأکید بر لزوم خروج فوری نظامیان آمریکا از منطقه خاورمیانه، گفت که در غیر این صورت، هر روزی که بگذرد باید هزینه سنگینی پرداخت کنند.

النجباء: آمریکا از منطقه نرود، باید هزینه سنگینی بپردازد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش النجباء عراق امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که آمریکا منطقه خاورمیانه را به بازی گرفته است و رئیس جمهور آن نمی‌داند که «سربازان بیچاره‌اش در اراضی سوریه بوده‌اند یا اردن!».

اشاره النجباء به حمله شب گذشته به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه التنف واقع در سوریه است که به کشته شدن سه نظامی آمریکایی منجر شد. مسئولان آمریکایی مدعی بودند که این حمله در خاک اردن صورت گرفت، ولی سخنگوی دولت اردن رسما این مسئله را تکذیب کرد و گفت که حمله مذکور در خاک سوریه رخ داده است.

النجباء با اشاره به اینکه آمریکاییها هیچ احترامی برای حاکمیت کشورهای منطقه قائل نیستند، گفت: آمریکا به خاطر زورگویی و استعمارگری، همچنان در حال غارت منابع کشورهاست. اما آمریکای مغرور و در آستانه سقوط باید بداند که ما از هدف خود دست برنخواهیم داشت و مزدوران و سربازانش از خاک ما خارج خواهند شد».


بیانیه النجباء

این جنبش مقاومت خاطر نشان کرد: ما آنچه را می‌گوییم، انجام می‌دهیم. اردوگاهها و مقرهای نظامی آنان از این مسئله مطلع هستند؛ زیرا پیش از این بارها آنها را هدف موشکهای خود قرار دادیم. آمریکاییها باید درس بگیرند و امروز، نه فردا، [از منطقه] بروند؛ زیرا هر روزی که بگذرد باید هزینه سنگینی پرداخت کنند».

نیروهای مقاومت بارها تأکید کرده‌اند که به حملات خود به مواضع نظامیان آمریکایی در سطح منطقه ادامه خواهند داد تا بتوانند آنان را اخراج کنند. مقاومت عراق معمولا روزانه به پایگاههای آمریکا در سوریه و عراق حملات پهپادی و راکتی انجام می‌دهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دعوت به غزه

راه قدس از کربلا می گذرد

دعوت به غزه از همه دانشجویان ظلم ستیز آمریکایی، دعوت می شود با هر وسیله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *