خانه / جشنواره / ۱۰۰روز مقاومت

۱۰۰روز مقاومت

نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» برگزار شد

ا

به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و خبرگزاری ابنا، نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» برگزار شد.

نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و خبرگزاری ابنا، نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» برگزار شد.

این نشست با سخنرانی حضوری و ویدیویی آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و شخصیت‌هایی از فلسطین، یمن، عراق، ترکیه و اندونزی و حضور مدیران و فعالان رسانه‌ای بین‌المللی فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۲:۲۰ در تهران، سالن جلسات مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این مراسم پوستر ویژه گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه نیز رونمایی  شد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی برای پنهان کردن واقعیت جنایت‌های خود در غزه، نه تنها دروغ‌پراکنی با کمک رسانه‌های کشور‌های مدعی حقوق بشر را در دستور کار قرار داد، بلکه به‌صورت هدفمند به ترور خبرنگاران در غزه پرداخت.

براساس آخرین آمارها، تاکنون بیش از ۱۱۵ خبرنگار در حملات نظامیان صهیونیست به غزه، به شهادت رسیدند.

63ce7659-0c07-4828-9306-53060a11c7c31.jpg

خداتورا بس ( انفال۶۲):
# مروری بر شکستهای رژیم صهیونیستی در ۱۰۰ روز جنگ غزه
رهبر انقلاب:
«رژیم صهیونیستی بعد از این قریب صد روز جنایتی که دارد انجام میدهد، به هیچکدام از هدفهایش نرسیده… مقاومت زنده، سرحال، آماده، آن رژیم، خسته، سرافکنده، پشیمان و داغ باطله‌ی جنایتکار به پیشانی‌اش خورده.»

N Mortezay:
#سوادرسانه

#بازداشت و اخراج فوتبالیست اسرائیلی در ترکیه

🔺بازیکن هتاک اسرائیلی به مردم غزه در ترکیه دستگیر شد. این تیتر امروز رسانه‌های ترکیه دربارۀ بازداشت ساغیف یحیزقیل است.

🔹او پس از گلزنی دیشب برای آنتالیا اسپور، نوشتۀ «۱۰۰ روز، ۱۰/۷» را روی مچ دست خود نشان داد، که گفته می‌شود به صدمین روز اسارت گروگان‌ها در بند حماس و تاریخ هفتم اکتبر، روز طوفان الاقصی، اشاره می‌کند.

🔹وزیر دادگستری ترکیه ساغیف را متهم به «تحریک عمومی مردم به نفرت و خصومت» و «حمایت از کشتار اسرائیل در غزه» کرده و حکم بازداشتش را صادر کرده است.

🔹باشگاه آنتالیا اسپور هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قراردادش را فسخ کرد و گفته به‌زودی از سوپر لیگ ترکیه اخراج خواهد شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های کور و کر و لال و بی خاصیت

آنهاییکه برای یک زن فاحشه نوحه سرایی می کردند، حالا معلوم است که چرا در مورد غزه ساکت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *