خانه / جشنواره / قالیباف محکوم شد

قالیباف محکوم شد

🔰دستکاری قالیباف در اسناد مجلس!

🔸قوه قضائیه شکایت رئیس مجلس از بیژن نوباوه به اتهام افترا و نشر اکاذیب را رد کرد

🔹هفته گذشته بیژن نوباوه در نطق پیش از دستور خود به خبر مهمی اشاره کرد که در رسانه ها مغفول ماند. نوباوه در بخشی از نطق خود گفت: «آقای قالیباف در محضر رهبر معظم انقلاب و در حضور نمایندگان به مردم قول دادید که به زودی طرح فضای مجازی و لایحه عفاف و حجاب در مجلس مطرح خواهد شد. آن از ساماندهی فضای مجازی و این هم از لایحه عفاف و حجاب که پس از ارائه به شورای نگهبان معلوم شد که بیش از ده ها مورد دخالت شخصی و دستکاری درمصوبه کمیسیون های قضایی و فرهنگی توسط مشاورانی که شما آنها را به خوبی می شناسید صورت گرفته است و این لایحه تاکنون دو بار از سوی شورای نگهبان به مجلس عودت داده شده است.

🔹آقای قالیباف، نفوذ شما در ارکان و بخش های گوناگون مجلس از هیات رئیسه و تعیین دلخواه دستور کار جلسات گرفته تا انتخاب مدیریت نهادهای مختلف مجلس که با مهندسی کامل صورت می گیرد و حتی در لایحه بودجه سالیانه و برنامه هفتم توسعه افراد شما که از خارج از مجلس می آمدند عنان همه کارها را در دست دارند و نظر آنهاست که بر نظر مجلس و نمایندگان سایه افکنده است.

🔹 هر نماینده معترضی را که حق قانونی هم دارد مورد سرزنش قرار داده و حتی با شکایت به دادگاه معرفی می کنید که یکی از موارد مربوط به اینجانب است که به دلیل اعتراض به دست بردن در بیانیه نمایندگان خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماجرای سیسمونی گیت و مصادره به مطلوب آن به نام خودتان اینجانب را به نشر اکاذیب و افترا به دادگاه بردید اما قضات آگاه با شجاعت و همچنین اطلاع آنها از مسائل موجود در مجلس بنده را از این اتهامات تبرئه کردند.
دادگاه پذیرفت و اعلام کرد که متن بیانیه تشکر نمایندگان به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی دستکاری و به نفع محمدباقر قالیباف مصادره به مطلوب شده است.»

🔻ماجرای شکایت قالیباف از نوباوه چیست؟
داستان به حدود یک سال و نیم قبل بر میگردد؛ زمانی که پس از سخنان رهبر انقلاب در حمایت از مجلس، نمایندگان بیانیه ای در این خصوص و تشکر از رهبر انقلاب آماده کردند و برای انتشار در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار دادند؛ اما اتفاقی افتاد که اعتراض تعدادی از نمایندگان را به دنبال داشت. بیژن نوباوه هم که از جمله معترضان بود، پس از این رفتار هیات رئیسه، در توئیتی قالیباف را به دستکاری بیانیه مجلس متهم کرد. قالیباف از نوباوه شکایت کرد و او را با اتهام نشر اکاذیب و افترا به دادگاه کشاند.

🔹نوباوه در تاریخ ۲۴ آبان سال ۱۴۰۱ در گفتگو با ایسنا ماجرا را اینگونه شرح داده است: «بعد از ماجرای رسوایی سیسمونی نوه آقای قالیباف که بازتاب بسیاری در جامعه داشت، توسط تعدادی از نمایندگان مجلس بیانیه‌ای خطاب به رهبری تهیه شده بود که در انتهای آن بدون آنکه با نمایندگان مطرح شود، مطلبی در حمایت از رئیس مجلس اضافه کرده بودند. آنچه که ما امضا کردیم فقط مربوط به رهبری بود، بعد از قرائت نامه در صحن مجلس، تعدادی از نمایندگان از جمله آقایان کوثری و نادری و خانم لاجوردی از تریبون مجلس نسبت به این اتفاق اعتراض کردند و بسیاری از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند و این مسأله انعکاس فراوانی در رسانه‌ها داشت.

🔹چند روز پس از این ماجرا، در حساب کاربری خودم در توئیتر مطلبی منتشر کردم مبنی بر اینکه این کار فریبکاری است و در شأن نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیست؛ در پی انتشار این مطلب شخص آقای قالیباف از من شکایت و اعلام کردند که اطلاعی از موضوع نداشتند که این خودش یک جرم است که بدون اطلاع ریاست مجلس بیانیه‌ای صادر شده است؛ این درحالیست که هم شواهد نشان می‌دهد و هم من اطلاع دارم که آقای قالیباف در جریان موضوع قرار گرفته بودند.

🔹بر اساس قانون، این شکایت جهت بررسی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده شد و تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین برخی از اعضای هیئت نظارت با من صحبت کردند و از من خواستند که عذرخواهی کنم تا ماجرا خاتمه یابد که من به هیچ وجه این پیشنهاد را نپذیرفتم. احضاریه‌ای به دادگاه با اتهام نشر اکاذیب به من ابلاغ شده که در آن قید شده که اگر تا ۵ روز آتی به دادگاه مراجعه نکنم، حکم جلب من صادر می‌شود و بازداشت خواهم شد.»

🔻تبرئه نوباوه/ اثبات دستکاری بیانیه توسط قالیباف
اکنون نوباوه در نطق هفته گذشته خود اعلام کرده دادگاه پس از مشاهده اسناد و مدارک، از اتهام افترا و نشر اکاذیب تبرئه شده است. این نشان می دهد ادعای نوباوه مبتنی بر اسناد صحیح بوده و بیانیه مجلس به عنوان یکی از اسناد رسمی مجلس، توسط قالیباف و هیات رئیسه، دستکاری شده بوده است.

👈 این فیلم را ببینید:
https://eitaa.com/rasaee/12134

🔻به کانال هفته‌نامه ۹دی بپیوندید🔺
http://eitaa.com/joinchat/389742592Cfbd77cc21a

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *