خانه / Ahmad Mahini / احبار امپراتوری عظمی
احبار امپراتوري عظمي
احبار امپراتوری عظمی

احبار امپراتوری عظمی

عضو مجلس یمن و عضو کمیته امنیت و دفاع یمن در واکنش به تهدیدات احتمال حمله به یمن گفت: فقط دو کلمه می‌گوییم؛ منطقه را به آتش می کشیم.

به گزارش ایرنا، «عبدالسلام جحاف» عضو مجلس یمن در این باره در پاسخ به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این سخن من را کامل به یاد داشته باشید، نمی گوییم که اقدام خواهیم کرد؛ اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: سخنی نمی‌گوییم که برخی آن را اغراق آمیز بدانند، فقط دو کلمه می‌گویم؛ منطقه را به آتش خواهیم کشید.

پاسخ جحاف به این ادعای روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مطرح می‌شود که مدعی شده که احتمال دارد آمریکا سایت‌های شلیک موشک یمنی‌ها را هدف قرار دهد.

وال استریت ژورنال همچنین مدعی شده که آمریکا بین امشب تا فردا به یمن حمله می کند.

براساس ادعای این رسانه آمریکایی، سایت‌های پرتاب موشک و پهپاد، رادارها و انبارهای سلاح در اطراف شهرهای حدیده و حجه و زیرساخت‌ها در صنعا در بین اهداف احتمالی هستند.

باراک راوید خبرنگار اکسیوس آمریکا نیز مدعی شد: یک مقام ارشد اسرائیلی می گوید که به زمان حمله آمریکا به حوثی ها در یمن نزدیک هستیم.

در همین راستا، روزنامه تایمز انگلیس نیز ادعا کرد که نخست وزیر انگلیس به وزیران کابینه خود درباره مداخله نظامی قریب الوقوع علیه الحوثی ها اطلاع داد.

از سوی دیگر، فایننشال تایمز دیگر رسانه آمریکایی به نقل از مقامات ایالات متحده ادعا کرد که پنتاگون گزینه هایی را برای حمله به سایت‌های پرتاب موشک و انبارهای تسلیحاتی حوثی‌ها آماده کرده است.

تجاوز نظامی انگلیس و آمریکا به ۱۰ نقطه در یمن

منابع خبری بامداد جمعه از شنیده شدن صدای انفجار در چند شهر یمن خبر دادند.

تجاوز نظامی انگلیس و آمریکا به ۱۰ نقطه در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری بامداد جمعه از شنیده شدن صدای انفجار در چند شهر یمن خبر دادند.

خبرگزاری رویترز به نقل از چهار مقام آمریکا گزارش داد که آمریکا و انگلیس حملات هوایی خود علیه انصارالله یمن را آغاز کرده‌اند.

شبکه خبری الجزیره از وقوع چهار انفجار در شهر صنعا، پایتخت یمن خبر داده است.

شبکه الجزیره به نقل از یکی از مقامهای ارشد انصارالله گزارش داد که چندین حمله به شهرهای صنعا، الحدیده، صعده و ذمار انجام شده است.

شبکه اسکای‌نیوز به نقل از یک مقام پنتاگون مدعی شد آمریکا و انگلیس ۱۰ موضع را در یمن هدف قرار داده‌اند.

یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز مدعی شد حملات آمریکا و انگلیس در یمن با هواپیما، کشتی و زیردریایی انجام شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

عدالت مرده است

عدالت مرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *