خانه / جشنواره / راهبرد تهاجمی

راهبرد تهاجمی

✅عبد الباری تحلیلگر سرشناس عرب

تلفات سنگین ارتش صهیونیستی در نوار غزه نشان می دهد مقاومت دست برتر را دارد// مقاومت از راهبرد دفاعی وارد راهبرد تهاجمی شده است

🔸عطوان با اشاره به دست برتر مقاومت در غزه، یمن، لبنان و عراق و تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی و نیز با پرداختن به راهکار یحیی سنوار یعنی ورود مقاومت به راهبرد تهاجمی نوشت آمریکا نیز در این شرایط تلاش می کند اسلوی جدیدی را تبلیغ و از طریق برخی میانجی های عرب به مقاومت تحمیل کند.

🔸یحیی سنوار و نیروهایش همه تلاشهایشان را این روزها به چگونگی وارد کردن بیشترین تلفات بشری به نیروهای اشغالگر متمرکز کرده اند.

🔸این راهبرد سنوار در روزهای اخیر به میزان زیادی موفق بوده و این موفقیت از افزایش آمارهای کشته ها و زخمی ها در صفوف نیروهای اشغالگر و فرار نیروهای نخبه گولانی از نوار غزه مشخص شده است .

🔸منوط کردن شرط عقب نشینی به آزادی اسیران اسرائیلی بدون آزاد کردن اسیران عرب از زندانهای اسرائیل یک فریب دیگر برای گول زدن به فلسطینیان است که کمتر از نیرنگ توافقنامه های فاجعه آمیز اسلو نیست.

🔸 هدف از به اصطلاح ابتکار جدید بایدن و سرسپرده اش یعنی توماس فریدمن، نابودی کامل حماس و همه گروههای دیگر مقاومت فلسطینی و قرار دادن آنان تحت قیمومیت مشترک آمریکا و اسرائیل، توهّم راهکار دو کشور، شورانیدن پایگاه مردمی شان علیه آنان و مهار بزرگترین شکست اشغالگران در روز هفتم اکتبر گذشته است.

ادامه مقاله: http://qodsna.com/fa/384380

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *