خانه / جشنواره / پژوهش

پژوهش

مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، با هدف توسعه گفتمان علمی، تبادل اندیشه‌ها، اشتراک دانش و انتقال تجارب موفق در حوزه مدیریت شهری، سالیانه جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) را برگزار می‌کند. رویدادی که در طول بیش از یک دهه برگزاری، از سطح شهرداری تهران به سطح ملی و بین‌المللی ارتقاء یافته و تلاش نموده است بستری را به منظور هم‌اندیشی جامعه علمی و دانشگاهی برای حل چالش‌های شهری فراهم آورد.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه پژوهش و آموزش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تقدیر از متصدیان حوزه‌‌های پژوهش، آموزش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری و روستایی، شناسایی،‌ معرفی و ارائه یافته‌های مطالعات انجام شده در این حوزه و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی از سال ۱۳۸۲ تاکنون، اقدام به برگزاری “جشنواره‌ پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستائی” نموده است. مدعوین این جشنواره‌، معاونان امور عمرانی، مدیران و کارشناسان دفاتر امور شهری، روستائی و فنی استانداری­‌ها به‌ویژه کارشناسان مسئول امور پژوهش و آموزش استانداری‌ها، شهرداران و دهیاران منتخب استانداری‌ها،‌ اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مدیران و کارشناسان وزارت کشور و سازمان می‌باشند. این سازمان طی سال‌های گذشته موفق به برگزاری ۹ جشنواره گردیده و دهمین جشنواره را با هدف تقدیر از برترین‌های پژوهش، آموزش و نوآوری و انتقال تجارب و طرح‌های موفق در حوزه مدیریت شهری و روستایی و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و آموزش و نیل به آرمان مدیریت دانش‌محور شهرها و روستاها برگزار می‌کند.

پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) به‌صورت مشترک و همگام با دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در  مدیریت شهری و روستائی با رویکرد “عدالت شهری و روستائی”  در آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این رویداد مشترک، با حضور نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقات و نوآوری شهری، شرکت‌های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و انجمن‌های علمی، با هدف بهره‌برداری از آخرین تولیدات علمی و راهکارهای خلاقانه در حل چالش‌های شهری برنامه‌ریزی شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *