خانه / ورزشی / رشته زور خانه ای ورزش امپراتوری عظمی

رشته زور خانه ای ورزش امپراتوری عظمی

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به راهبردهای گسترش ارتباطات بین‌المللی دولت سیزدهم، امضای تفاهم‌نامه ورزشی بین‌ ایران و سوریه را ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا، تفاهم‌نامه ورزشی ایران و سوریه در تاریخ ۱۸ آذرماه به امضای کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ایران و سامر الخلیل وزیر اقتصاد سوریه رسید.

مدیر کل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به راهبردهای گسترش ارتباطات بین‌المللی دولت سیزدهم و به تبع آن توسعه دیپلماسی ورزشی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین راهبردها، امضای تفاهم‌نامه ورزشی بین ایران و سوریه را ارزیابی کرد.

محمدحسن تقی‌زاده درباره مفاد این سند به ایرنا، گفت: در این سند با طرف سوریه‌ای به تفاهمات خوبی در حوزه‌های مختلف ورزشی دست یافتیم که از آن ‌جمله می‌توان برگزاری اردوهای مشترک، برگزاری نمایشگاه‌های ورزشی، تبادل مربی، داور، همکاری در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و به‌طور کلی توسعه روابط ورزشی اشاره کرد.

وی ضمن اشاره به یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار اخیر جامعه ورزش با ایشان در خصوص تلاش برای بین‌المللی کردن ورزش باستانی، گفت: پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب یکی از مباحثی که به جد در دستور کار قرار گرفت، رهنمود معظم‌له بود که تلاش خود را در این باره، دوچندان کردیم.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، افزود: در این دولت برای اولین بار طی نامه‌ای به تمامی نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، آمادگی فدراسیون ملی ورزش زورخانه‌ای کشور را برای شرکت در مراسم‌ها و اجرای این ورزش در خارج از کشور جهت ترویج این رشته اعلام کردیم و در این راستا ضمن استقبال نمایندگی‌ها از این امر، اعزام‌هایی به خارج از کشور انجام شده و اعزام‌هایی نیز پیش‌رو است. در تفاهم‌نامه اخیر با سوریه نیز به این مهم توجه ویژه‌ای شده است.

تقی‌زاده افزود: با توجه به ظرفیت خوبی که در رابطه با همکاری‌های ورزشی بین دو کشور وجود دارد با همکاری فدراسیون ملی ورزش زورخانه‌ای ایران تمام تلاش خود را برای توسعه این رشته در کشور سوریه و دیگر کشورها به‌کار خواهیم بست.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *