خانه / جشنواره / توجه به سخنان رهبری

توجه به سخنان رهبری

#شاهکار_رهبری👈 در خط دهیِ غیر مستقیم به جامعه صهیونیستی!

🌷وقتی #حضرت_آیت الله_خامنه_ای حرفی میزنند، بیش و پیش از آنکه اینجا در ایران به آن توجه شود و برایش برنامه ای داشته باشند، مورد توجه محافل سیاسی، رسانه ای و اندیشکده ها در آمریکا و اسرائیل قرار میگیرد. شاید برای همین است که همواره و در هر مناسبتی گزیده هایی از بیانات ایشان در فضای مجازی صهیونیستها بطور ویژه مورد ارزیابی قرار گرفته و به دقت تحلیل میشود. رهبر انقلاب چند روز پیش در جمع بسیجیان نکات متعددی را گوشزد نمودند که جامعه صهیونیستی یقینا بر دو بخش آن تمرکز ویژه ای خواهد داشت.
☀️بخش اول بحث برگزاری رفراندوم در سرزمین های فلسطینی برای تعیین سرنوشت این کشور اشغال شده، در آینده است؛ این ایده البته مربوط به سخنرانی دیروز نیست‌، بلکه سالها است جمهوری اسلامی ایران همه پرسی در فلسطین را در مقابل طرح های خائنانه دشمن از جمله سیستم دو دولتی مطرح کرده است.
پیشنهادی که اسرائیل مطمئنا زیر بار آن نخواهد رفت، اما مطرح شدنش ادعاهای دروغین این رژیم و حامیانش مبنی بر اعتقاد به دمکراسی را زیر سوال خواهد برد و صهیونیست هایی که مدعی دمکراسی اول خاورمیانه هستند را در برابر افکار عمومی جهان که این روزها بیدار هم شده است خلع سلاح خواهد نمود.

☀️شاهکار آیت الله خامنه ای اما آن بخش از بیانات شان بود که فرمودند ما معتقد به ریختن صهیونیست ها در دریا نیستیم و این حکومتِ برآمده از همه پرسی است که بنا به مصلحت فلسطینیِ اش تصمیم خواهد گرفت خارجی هایی که ساکن فلسطین شده اند را نگه دارند یا اخراج کنند!
☀️ایشان سپس برخی کشورهای آفریقایی را مثال زدند که پس از غلبه بر اشغالگران انگلیسی مصلحت دانستند جمعیت انگلیسی ساکن را نگه دارند و اخراج نکنند. این بخش از بیانات امام خامنه ای بسیار حساب شده بود که مظلوم نماییِ رژیم صهیونیستی با این بهانه که ایران میخواهد مردم ما را نابود و به دریا بریزد را خنثی نمود. اما این صحبت ها آن هم در این ایام خاص چه تاثیراتی میتواند داشته باشد؟ بزرگترین تاثیر این بخش از بیانات مقام معظم رهبری، علاوه بر اینکه اجازه مظلوم نمایی به رژیم نمی دهد، اذهان جامعه صهیونیستیِ ساکن در سرزمین های اشغالی را هدف گرفته است.
☀️جامعه ای که حالا پس از روایتگری برخی اسرای یهودی درباره رفتار انسان دوستانه نیروهای مسلمان حماس تا حدودی واقعیت را از آنچه رژیم صهیونیستی برایشان روایت کرده تفکیک می کنند، با شنیدن این سخنان خواهند فهمید آنچه مسلمانان با آن مشکل دارند یهودیت بعنوان دین نیست؛ بلکه این صهیونیسم و دولت صهیونیستی است که مشکل ساز شده است.

👈 آنها به مرور درک خواهند کرد اگر این رژیم بعنوان حکومت ادامه یابد هیچ وقت به آسایش و آرامش نخواهند رسید و امنیت شان نیز تامین نخواهد شد، اما اگر حاکمیت به صاحبان اصلی اش برسد، دیگر بهانه ای برای جنگ و تهدید وجود نخواهد داشت و آنها “احتمالا” خواهند توانست بدون آنکه کسی قصد کشتن و یا انداختن شان به دریا را داشته باشد به زندگی شان ادامه دهند! اینجا است که اهمیت این بخش از بیانات رهبر انقلاب بیشتر مشخص میشود؛ وقتی جامعه صهیونیستی بفهمد هرچه آتش است از گور رژیم حاکم بیرون می آید، هم نظرش درباره مسلمانان تغییر خواهد کرد، و هم از طریق مخالفت با رژیم، به شکافهای داخلی و انزوای حکومت اسرائیل که این روزها بطور بی سابقه ای به گوشه رینگ رفته است دامن میزند. درایت فوق العاده رهبری خصوصا این روزها که جهان گوشش را برای شنیدن حرف های مسلمین باز کرده بی نظیر، و یک شاهکار است…

التماس دعا، ناصرکاوه

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *