خانه / جشنواره / همه جهان پشتیبان غزه
نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف و ۵۲ سرنشین آن را بازداشت کنند.

همه جهان پشتیبان غزه

پیام نیروهای مسلح یمن به رزمندگان فلسطین

نیروهای مسلح یمن در پیامی به رزمندگان مقاومت در نوار غزه و سراسر فلسطین از مقاومت و جهاد آنها در مقابل رژیم اشغالگر تمجید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شبکه المسیره، در پیام نیروهای مسلح یمن آمده است: از مجاهدان ارتش یمن به رزمندگان مقاومت فلسطین: ای مجاهدان دلاوری بزرگ شما اسطوره ارتش شکست ناپذیر و رویاهای عوامل و سازشگران برای تسلیم مردم امت ما به دشمنان جنایتکار صهیونیست را در هم شکست.

در این پیام تاکید شده است: شما با جهادتان بهترین نمونه‌های دلاوری و فداکاری را برای جوانان این امت رقم زدید و شعله انقلاب را در قلب آنها روشن کردید. شما با ثابت قدمی و این جهاد به تمامی امت درس‌هایی را درباره چگونگی فداکاری در جبهه عزت و سربلندی دادید.

نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: به زوزه و پارس منافقین اهمیت ندهید؛ اگر اقدام به جهاد در راه خدا نکرده بودید و با تمام قوا و یقین با دشمن نمی‌جنگیدید، مرتکب قتل عام و جنایت بیشتری علیه شما نسبت به آنچه امروز شاهدش هستید، می‌شد و آن همه خون پاک و فداکاری‌های بزرگ بدون نتیجه می‌ماند و هدر می‌رفت.

به گزارش ایرنا، نیروی دریایی یمن روز چهارشنبه اعلام کرد به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن صهیونیست تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: از همه کشتی‌هایی که از دریای سرخ عبور می‌کنند می‌خواهیم در نزدیک کشتی‌های اسرائیلی حرکت نکنند و دستگاه‌های شناسایی خود را خاموش نکنند، همچنین به همه شرکت‌ها و بازرگانان هشدار می‌دهیم که کالاها و منافع خود را با کشتی‌های اسرائیلی منتقل نکنند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که یکشنبه منابع موثق به المیادین اعلام کردند نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف و ۵۲ سرنشین آن را بازداشت کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *