خانه / جشنواره / سیاست های نظامی همه کشورها را ایران تعیین می کند

سیاست های نظامی همه کشورها را ایران تعیین می کند

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز اعلام کرد که یگان پهپادی و موشکی این کشور سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و این حملات تا زمان پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه المسیره، سرلشکر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر امروز در بیانیه ای اعلام کرد: از منظر احساس مسوولیت و پاسخ به ندای ملت خودمان و ملت‌های اسلامی و آزاده، نیروهای مسلح یمن باید وظیفه خود را در قبال آنچه در فلسطین اشغالی می‌گذرد، ایفا کنند.

وی افزود: از این رو، با شمار زیادی از موشک‌های بالستیک و پهپاد اهداف مختلف در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادیم و این برای سومین بار بود.

سریع گفت: به ضربات ویژه موشکی و پهپادی تا زمان توقف تجاوزگری اسرائیل ادامه خواهیم داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: موضع مردم یمن در قبال مساله فلسطین قاطعانه و اصولی است و مردم فلسطین حق کامل دفاع از خود و احقاق حقوق کامل خود را دارند.

وی افزود: آنچه منطقه را بی‌ثبات می‌کند و دایره درگیری را گسترش می‌دهد، تداوم جنایات و کشتارهای دشمن علیه مردم نوار غزه و تمام فلسطین است.

به گزارش ایرنا، رسانه های صهیونیستی بعد از ظهر امروز مدعی رهگیری یک موشک زمین به زمین شدند که به گفته آنها از سمت دریای سرخ به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده بود.

این رسانه ها گفتند که موشک با سامانه پدافند دور برد “حیتس” رهگیری شده است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز امروز مدعی شده بود که ارتش این رژیم یک پهپاد یمنی را رهگیری کرده است.

در روزهای اخیر منابع خبری چندین بار از حملات پهپادی و موشکی رزمندگان یمن به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

چشم ها را نبندیم

⁉️طلبکاریم از انقلاب 🔴اوایل دهه شصت تنها شامپوی موجود، شامپوی خمره ای زرد رنگ داروگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *